اجرای «همای و مستان» در اصفهان

کنسرت پرواز همای و گروه مستان، ۱۳ مرداد ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.

اجرای «همای و مستان» در اصفهان

کنسرت پرواز همای و گروه مستان، ۱۳ مرداد ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، کنسرت پرواز همای و گروه مستان که ۲۱ تیر ۱۳۹۶ در تالار رودکی اصفهان برگزار شده بود، به دلیل استقبال مخاطبان از این کنسرت، بار دیگر در این تالار اجرا می شود.

در مورد «پرواز همای» جالب است بدانید نام پیشین او سعید جعفرزاده احمد سرگورابی بوده که توسط خود او و با اجازهٔ پدرش به منظور تسهیل در تلفظ نام و فامیل، تغییر یافته است. این هنرمند متولد سال ۱۳۵۸ در احمد سرگوراب شهرستان تفت گیلان است و با ورود به دانشگاه تهران و شاگردی استادانی چون فریدون پور رضاف، سید کمال الدین عباسی و... در آواز و حبیب نبوی، منصوره ثابت زاده در شعر، در اندک زمان کوتاهی توانسته فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در زمینه شعر، موسیقی و آواز گسترش دهد و با موفقیت، کنسرت‌های خود را در ایران و خارج از ایران اجرا کند.

همای که به همراه گروه مستان به اجرای برنامه می پردازد، تاکنون دو آلبوم با نام های «در شب گیسوان تو» و «سرزمین بیکران» را روانۀ بازار موسیقی کشور کرده است.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت همای و مستان می توانند با تهیۀ بلیت از سایت ملی کنسرت، ۱۳ مرداد ماه، در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار