طاهری:در مراسم بهترین‌ها حق سایر باشگاه‌ها ضایع شد

مدیر عامل سپاهان گفت: احساس می‌کنم شب گذشته در مراسم بهترین‌ها، حق دیگر باشگاه‌ها ضایع شد چون دیده نشدند و امیدوارم در مراسم بعدی دیده شوند.

مدیر عامل سپاهان گفت: احساس می‌کنم شب گذشته در مراسم بهترین‌ها، حق دیگر باشگاه‌ها ضایع شد چون دیده نشدند و امیدوارم در مراسم بعدی دیده شوند.
محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید شب گذشته به جای انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران، بهترین‌های استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند، گفت: دقیقا همین بود. این مراسم بهترین‌های سال قبل بود و یکسری کارشناسان در مورد این انتخاب‌ها نظر داده بودند اما وقتی تاج اینقدر زیبا از لیگش سخن می‌گوید و عنوان می‌کند میانگین سنی تیم‌ها از 29 سال به منظور جوانگرایی خیلی کمتر شده است، پس این نتیجه و حاصل زحمات همه تیم‌هاست و البته زمانی که یک مجری برنامه‌ای برگزار می‌کند باید از حق و حقوق تمام تیم‌ها دفاع کند و از زحمات آنها هم نام ببرد.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی خوبی داریم، این موضوع حاصل تلاش همه تیم‌ها بوده که سعی کرده‌اند بازیکنان‌شان را آماده کنند که البته همین بازیکنان آماده پایه‌های یک تیم ملی قوی را فراهم کردند تا به واسطه برنامه‌ریزی مسئولان و تمرینات خوب کی‌روش، این تیم بتواند بدون گل خورده و به عنوان دومین تیم جهان راهی جام جهانی شود.

طاهری گفت: بنابراین احساس می‌کنم شب گذشته در مراسم بهترین‌ها، حق دیگر باشگاه‌ها ضایع شد چون دیده نشدند و امیدوارم در مراسم بعدی دیده شوند. اصلا روی این موضوع بحثی ندارم که یک بازیکن از استقلال یا پرسپولیس بهترین می‌شود اما چند سال پیش که سپاهانی‌ها با شایستگی‌ این عناوین را درو می‌کردند هم فقط اسم سپاهان نبود و در کنار سپاهان از دیگر شایستگان سایر تیم‌ها تقدیر می‌شد ولی دیشب ساسان انصاری را دعوت کردند و هیچ اسمی از او نبردند!

مدیر عامل سپاهان تاکید کرد: ما نیز به احترام بقیه دوستان آمدیم و دوست داشتیم از بازیکن‌مان تجلیل شود. شاید برنامه‌هایی هم برای او داشتند که حالا نمی‌دانم کنسل شد یا اتفاق دیگری افتاد که در جریان نیستم اما این موارد باعث کدورت می‌شود و این کدورت‌ها و ناراحتی‌ها باعث چالش‌های بزرگ خواهد شد. ما به بهترین‌ها احترام می‌گذاریم و آنها با انتخاب یک کمیته که افراد آن را نمی‌دانیم، انتخاب شدند اما می‌گوییم باید از بقیه باشگاه‌ها و بقیه بازیکنان هم که زحمت کشیده‌اند، تجلیل به عمل آوریم.

طاهری در مورد اینکه آیا بابت این موضوع از تاج و ساکت ناراحت است، گفت: چرا ناراحت نباشم اما اینطور که می‌گویید از دست کسی ناراحت نشدم و من را به کسی وصل نکنید. من به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم اما مجری که برنامه برگزار می‌کند نباید فقط از دو تیم خاص صحبت کند و یا از یکسری افرادی که هستند فقط نام ببرد. در ایران بازیکنان بزرگی هستند که نتوانستند شب گذشته در مراسم حضور داشته باشند و معتقدم یک مجری باید از تمام مجموعه فوتبال تشکر کند.

وی درباره اینکه آیا نسبت به بخشش ساسان انصاری امیدوار است یا خیر، گفت: امیدواریم. همه می‌داننند که او چقدر خوش اخلاق و متین است و امیدوارم کمیته انضباطی به انصاری نظر خاصی داشته باشد تا بخشش شامل حالش شود.

طاهری در پایان درباره اینکه بالاخره در مشهد سپاهانی‌ها در کدام ورزشگاه مقابل پدیده بازی خواهند کرد، گفت: به ما گفتند ثامن و هر روز یک ورزشگاه را می‌گویند. این بلاتکلیفی ما نیست بلکه بلاتکلیفی سازمان لیگ و مشهدی‌هاست که زمین خود را اعلام نمی‌کنند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار