دختر 1.5 ساله مشهدی در اصفهان پیدا شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دختر 1.5 ساله‌ای که 9 روز پیش در مشهد ربوده شد، دیروز در اصفهان پیدا شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دختر 1.5 ساله‌ای که 9 روز پیش در مشهد ربوده شد، دیروز در اصفهان پیدا شد.

عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دختری به نام ملیکا که در مشهد ربوده شده بود، اظهار کرد: «ملیکا علی‌احمدی» دختر 1.5 ساله‌ای که 9 روز پیش در مشهد ربوده شد، امروز با همکاری شهروندان توسط نیروهای انتظامی استان اصفهان در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های پلیس پارک جنگلی ناژوان اصفهان پیدا شد.

وی افزود: پس از پیدا شدن ملیکا، نیروهای پلیس تصویر او را با فیلم‌هایی که در اختیار خانواده‌اش بوده تطبیق داده و از طریق نرم‌افزار تلگرام تصویر این کودک خردسال را برای خانواده‌اش ارسال می‌کنند که خانواده ملیکا تصویر ارسالی را تائید می‌کنند و مشخص می‌شود که این دختربچه همان کودک 1.5 ساله ربوده شده در مشهد است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: «ملیکا علی‌احمدی» پس از پیدا شدن به دستور دادستان استان اصفهان تحویل بهزیستی داده شده تا مراحل بعدی آن فردا(چهارشنبه) پیگیری شود؛ والدین ملیکا نیز برای تحویل گرفتن کودک خود از مشهد به اصفهان می‌آیند.

وی تصریح کرد: ملیکا علی‌احمدی در پارک جنگلی ناژوان اصفهان رها شده بوده که با همکاری خوب مردم پیدا می‌شود، شهروندان اصفهانی پس از مشاهده این کودک سریعاً موضوع را به پلیس مستقر در پارک اطلاع‌رسانی کرده و کودک را تحویل نیروهای پلیس می‌دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار