پذیرایی از یک آشنا در اولین میزبانی

سبزپوشان اصفهانی امیدوارند تا در اولین دیدار خانگی خود در لیگ هفدهم حداکثر امتیازات بازی را دشت کنند.

سبزپوشان اصفهانی امیدوارند تا در اولین دیدار خانگی خود در لیگ هفدهم حداکثر امتیازات بازی را دشت کنند.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه‌شب در چارچوب اولین دیدار خانگی خود در لیگ هفدهم به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

سبزپوشان اصفهانی هفته پیش بازی برده از سیاه‌جامگان را در آخرین دقیقه با تساوی عوض کردند تا فصل جدید را با یک امتیاز بیرون از خانه آغاز کرده باشند. برای آبی‌های تبریز اما در ابتدای فصل ۹۷-۹۶ بدترین شروع ممکن رقم خورد. آنها در اولین هفته در تبریز با نتیجه عجیب چهار بر یک مغلوب تیم تازه‌وارد پارس جنوبی شدند تا شگفت‌آورترین باخت و ناامیدکننده‌ترین شروع در آغاز لیگ هفدهم به نام آنها ثبت شود.

یکی از جذابیت‌های این مسابقه تقابل ذوب‌آهن با سرمربی سابق این تیم است. لوکا بوناچیچ در ابتدای لیگ سیزدهم هدایت سبزپوشان اصفهانی را به عهده گرفت. عمر حضور این مربی کروات روی نیمکت ذوب‌آهن اما به نصف سال هم نرسید و در فصلِ ناکام اما در نهایت ختم به خیر تیم اصفهانی، لوکا جای خود را به مجتبی تقوی داد هرچند که در نهایت این فیروز کریمی بود که سکان هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفت و تیم باسابقه اصفهانی را در لیگ برتر نگه داشت.

دیگر چهره ویژه این بازی می‌توانست مهرداد قنبری باشد اما مدافع چند فصل اخیر ذوب‌آهن به احتمال فراوان به خاطر مصدومیت به بازی برابر تیم سابقش نمی‌رسد و فرصت تجدید خاطرات با ورزشگاه فولادشهر را از دست خواهد داد.

فصل گذشته هم قرعه دیدار رفت ذوب‌آهن و گسترش فولاد به مردادماه خورده بود. در آن مسابقه که بیست‌ویکم مرداد ۹۵ از هفته چهارم لیگ شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد ۲ تیم به تساوی یک بر یک برابر یکدیگر رضایت دادند. سبزپوشان اصفهانی و آبی‌های تبریز در آخرین تقابلشان با یکدیگر نیز به تساوی بدون گل رسیدند تا هر ۲ دیدار رفت و برگشت آنها در لیگ شانزدهم با تقسیم امتیاز به پایان رسیده باشد. البته ذوب‌آهن و گسترش فولاد فصل گذشته از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم به یکدیگر برخورد کردند که آن مسابقه را تیم اصفهانی با حساب ۲ بر صفر از میزبان تبریزی برد.

باید دید در شبی که گسترش فولاد در ورزشگاه فولادشهر درصدد جبران شکست مفتضحانه هفته پیش است ذوب‌آهن اولین پیروزی خانگی فصل را جشن خواهد گرفت یا خیر.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد امینی، علی حمام، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید بوحمدان، ربیع عطایا، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی

گسترش فولاد: فرناندو خسوس، دراگان زارکوویچ، محمدامین حاج‌محمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، سیداحمد موسوی، میلاد فخرالدینی، احمد زنده‌روح، علیرضا نقی‌زاده، نیما مختاری، رضا خالقی‌فر و علیرضا ارجمندیان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار