اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه های راه سازی گلپایگان و خوانسار

استاندار اصفهان گفت: برای اتمام پروژه دامنه-خوانسار–گلپایگان- خمین و موته –گلپایگان ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

استاندار اصفهان گفت: برای اتمام پروژه دامنه-خوانسار-گلپایگان- خمین و موته -گلپایگان ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، رسول زرگرپور در گردهمایی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در گلپایگان اظهار داشت: در دوره دهم مجلس شورای اسلامی مجمع نمایندگان استان هرماه در یک شهرستان جلسه ای در راستای بررسی، جمع بندی و برطرف شدن مشکلات برگزار می‌کند.
وی گفت: در دو شهرستان گلپایگان و خوانسار پیرامون چهار محور اصلی مانند محور دامنه-خوانسار-گلپایگان- خمین و موته -گلپایگان تصمیاتی گرفته شد.
استاندار اصفهان افزود: برای این پروژه ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری در نظر گرفته شده است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه تونل بوئین-میاندشت به دلیل عدم اعتبارات معوق مانده است، افزود: برای ایمن‌سازی و لاینیک یکصد میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که باید برگشت داده شود.
زرگرپور بیان کرد: صنعت خودروسازی دو شهرستان جایگاه خوبی دارد، در این جلسه مشکلات نقدینگی واحدهای صنعتی مطرح و ساماندهی واحدهای صنعتی دارای مشکل در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: سال گذشته برای جبران کمبود نقدینگی ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی قرار گرفت، و در سال جاری نیز برای جبران کمبود نقدینگی تسهیلاتی در اختیار واحدهای صنعتی قرار می‌گیرد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: با باز پس گیری زمین‌هایی که با هدف احداث واحد صنعتی زمین تملک شده است این زمین‌ها در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به تسهیلاتی که در اختیار استان برای ایجاد شبکه آبرسانی تحت فشار قرار دارد از محل این منابع تسهیلاتی برای احداث این گلخانه در روستای خم قرار می‌گیرد.
زرگرپور گفت: برای احداث مجتمع فرهنگی ۵ هزار متر مربع زمین نیاز است که به زودی در اختیار قرار داده می‌شود.
وی بیان داشت: دو شهرستان از ظرفیت خوبی برخوردار است و با تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استانداری اصفهان اقدام در جهت برطرف شدن مشکلات انجام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار