راه‌اندازی بزرگ‌ترین کالج آموزشی در اصفهان

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی تعداد فراگیران آموزشی روبه‌رو بودیم، گفت: قصد داریم تا سال ۱۴۰۰، بزرگ‌ترین کالج آموزشی در شهر اصفهان را راه‌اندازی کنیم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته با رشد ۳۵ درصدی تعداد فراگیران آموزشی روبه‌رو بودیم، گفت: قصد داریم تا سال ۱۴۰۰، بزرگ‌ترین کالج آموزشی در شهر اصفهان را راه‌اندازی کنیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان احمد مکاری به مناسبت سی و هفتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های شاخص معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی در یک سال گذشته اظهار داشت: آمار و ارقام مربوط به معاونت آموزشی در سال 95 نسبت به سال 94 بسیار جالب توجه و متفاوت است برای نمونه در سال گذشته درآمدهای معاونت آموزشی حدود60 درصد و تعداد فراگیران آموزشی حدود 35 درصد رشد داشته است.
وی از احداث مرکز جدید آموزشی در اصفهان خبر داد و افزود: برای توسعه فعالیت‌های آموزشی در اصفهان و به ویژه اطراف دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی، مرکز جدیدی برای رفاه حال دانشجویان در خیابان دانشگاه تاسیس شده که با راه‌اندازی این مرکز، تعداد مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به 6 واحد افزایش یافت.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان خاطرنشان‌ کرد: پرداختی بابت مدرسان حق‌التدریسی و حقوق و دستمزد نیروهای شاغل در معاونت آموزشی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته و در این یک سال 8 نفر تبدیل وضعیت شدند.
وی افزود: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی برای آموزش کارکنان دوره‌های بدو و ضمن خدمت برای 20 دستگاه اجرایی استان اصفهان برگزار کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بانک سپه، نیروی انتظامی، شرکت توزیع برق و شرکت برق منطقه‌ای، انجمن نابینایان پلی‌اکریل، بانک صادرات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی استان اصفهان اشاره کرد.
مکاری تصریح‌ کرد: گسترش آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت و ارتقای توان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و نزدیک کردن آنان به فرصت‌های شغلی از جمله اهداف معاونت آموزشی برای برنامه‌های آتی محسوب شده بر این اساس قصد داریم تا سال 1400 بزرگترین کالج آموزشی در شهر اصفهان را راه‌اندازی کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار