فعالان اقتصادی از ظرفیت انجمن‌ها برای توسعه کسب‌وکارشان در کشورهای هدف استفاده کنند

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند از ظرفیت انجمن‌ها برای توسعه کسب‌وکار خود در کشورهای هدف استفاده کنند.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فعالان اقتصادی می‌توانند از ظرفیت انجمن‌ها برای توسعه کسب‌وکار خود در کشورهای هدف استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مسعود گلشیرازی در نشست کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان و شبکه انجمن دوستی ایران با سایر کشورها، از امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان و شبکه انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها خبر داد و تصریح کرد: برقراری مراودات تجاری مستمر نیاز به وجود تشکل‌های تأثیرگذار و برقراری روابط نزدیک با آن کشور است و انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها می‌توانند نقش مهمی در برقراری این ارتباط داشته باشند.

نایب رییس شبکه انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها در این نشست گفت: ۷۰ انجمن دوستی ایران با سایر کشورها با مجوز وزارت کشور در قالب تشکل‌های مردم‌نهاد تشکیل‌شده است.

رضا سیدان افزود:این شبکه بیش از ۱۲ سال فعالیت خود را آغاز کرده و کمیته‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی و اقتصادی زیرمجموعه این شبکه ایجادشده که فعالان اقتصادی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی این شبکه ر ا غیرسیاسی، غیردولتی و غیرانتفاعی معرفی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در سایر کشورها می‌توانند زمینه معرفی تولیدات ایرانی را فراهم کند.

وی تاکید کرد:این انجمن‌های فقط در اختیار پایتخت‌ نشینان نیست و سایر استان‌ها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

سیدان هدف از تشکیل شبکه انجمن‌های دوستی را هم‌راستای انجمن‌ها در روابط با کشورها و همچنین تشکیل انجمن‌های جدید برشمرد.

وی ایجاد پل ارتباطی بین مردم دو کشور مهم‌ترین دغدغه انجمن دوستی ایران با سایر کشورها برشمرد و گفت: برگزاری هفته‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مشترک می‌تواند زمینه‌ساز روابط تجاری دو کشور شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار