از منحل شدن تیم آینده سازان جلوگیری کنید

بهترین بازیکن فوتبال زنان در فصل 95-96 ایران گفت: مسئولان اصفهان به تیم آینده سازان کمک کنند این استان بزرگ با شهر بزرگی مثل اصفهان بهتر است از منحل شدن قهرمان سال گذشته لیگ فوتبال بانوان جلوگیری کنند.

بهترین بازیکن فوتبال زنان در فصل 95-96 ایران گفت: مسئولان اصفهان به تیم آینده سازان کمک کنند این استان بزرگ با شهر بزرگی مثل اصفهان بهتر است از منحل شدن قهرمان سال گذشته لیگ فوتبال بانوان جلوگیری کنند.
فروغ موری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بهترین بازیکن لیگ ایران یکی از بهترین حس های زندگی ام بوده است چون برای دستیابی به بهترین ها باید تلاش کرد و امروز خوشحالم که پاسخ تلاش هایم را گرفته ام.
اگر سپاهان آینده سازان را بخواهد آقای موحدی استقبال می کنند
وی افزود: تیم آینده سازان همچنان از نظر مالی بلاتکلیف است و خود من همچنان 70 درصد از قراردادم را نگرفته ام و بازیکنان تیم نیز شرایط مالی به همین شکل دارند. باشگاه از نظر مالی کمبود دارد و نتوانسته با بازیکنان تسویه حساب کند و هیچ حمایتی هم از طرف مسئولان اصفهانی نمی شود.
بهترین بازیکن فوتبال زنان در فصل 95-96 ایران ادامه داد: مسلما اگر سپاهان، تیم آینده سازان را بخواهد بی شک آقای موحدی خوشحال می شود تا بتواند از این طریق هزینه های تیم را بدهد. قطعا اگر شرایط سپاهان به گونه ای باشد که بتواند تیم آینده سازان را در اختیار بگیرد آقای موحدی از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.
تا آخرین لحظه با آینده سازان می مانم، اما اگر شرایط مالی محیا نشود مجبور به ترک هستم
موری تاکید کرد: من از باشگاه های دیگر پیشنهاد دارد، اما به دلیل قهرمانی با آینده سازان علاقه دارم که در این تیم بمانم و منتظر می مانم تا وضعیت این تیم مشخص شود ولی اگر شرایط مالی بهتر نشود مجبور هستم از این تیم بروم این موضوع علی رقم علاقه شخصی من است.
وی در خصوص بازی های آسیایی در ویتنام اظهار کرد: همچنان هزینه بلیط ویتنام داده نشده است، البته در حال رایزنی برای پرداخت هزینه ها هستند. پس از مسابقات ویتنام هنوز اردویی نداشتیم و تیم ملی تعطیل است.
قهرمان سال گذشته را کمک کنید
مهاجم تیم فوتبال زنان آینده سازان خاطرنشان کرد: دوست دارم تیم آینده سازان که سال گذشته قهرمان باشگاه های ایران شد توسط مسئولان اصفهانی جدی گرفته شود و حداقل مسئولان اصفهان که یک شهر بزرگی است به این تیم کمک کنند، چراکه آنها امروز یک تیم مقتدر در سطح باشگاهی کشور دارند و بهتر است که از منحل شدن آن جلوگیری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار