امینی: ۱۲ شهریور، روز پایان خدمت شورای شهر دوره چهارم است

رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به اعلام رادیویی زمان باقیمانده شورای شهر گفت: آخرین روز دوره چهارم شورای شهر اصفهان ۱۲ شهریورماه است.

رییس شورای شهر اصفهان با اشاره به اعلام رادیویی زمان باقیمانده شورای شهر گفت: آخرین روز دوره چهارم شورای شهر اصفهان ۱۲ شهریورماه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در جلسه صبح امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: دوره شورای شهر اصفهان با توجه به اعلام رادیو، ۱۲ شهریور است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به ۱۶ مرداد ما سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد پس از انقلاب تشکیل شد و حضرت امام هم دستور تشکیل جهاد دانشگاهی را صادر کردند؛ به همین مناسبت از همه عزیزانی که در این مرکز علمی و دانشگاهی فعالیت می کنند تشکر می کنم.

امینی با اشاره به شهادت شهید صارمی گفت: این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده تا با این بهانه تجلیلی از این قشر شود. این افراد با حساسیت و صداقت نسبت به تهیه اخبار پارلمان شهری اقدام می کنند و از تلاش این افراد در طول دوره چهار ساله شورای شهر اصفهان تشکر می کنم.

رییس شورای شهر اصفهان بیان کرد: اصلی ترین وظیفه خبرنگاران تهیه اخبار است و با استفاده از حرفه و اصول خبرنگاری این کار را انجام می دهند. این افراد به جهت آگاهی و اعتلای جامعه مردم را از آخرین تحولات شهر باخبر می کنند که آگاهی یکی از حقوق مردم است.

امینی این روز را به تمامی خبرنگاران، عکاسان، سردبیران و کلیه اصحاب قلم تبریک گفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار