فرمانده انتظامی استان اصفهان :خبرنگاران سنگر دیده‌بانی و چراغی روشن برای پلیس هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خبرنگاران سنگر دیده‌بانی و چراغ روشن ماموریت‌های پلیس هستند و راه و رسم شهید صارمی را به بهترین نحو ادامه می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خبرنگاران سنگر دیده‌بانی و چراغ روشن ماموریت‌های پلیس هستند و راه و رسم شهید صارمی را به بهترین نحو ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، نشست خبری فرماندهان نیروی انتظامی استان اصفهان صبح امروز با حضور سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهور استان و سرهنگ مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان در معاونت اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تبریک روز خبرنگار با اشاره به نقش ارزشمند اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش خبرنگاران در روشن کردن ماموریت‌های پلیس، آرامش‌بخشی به جامعه، اطلاع‌رسانی دقیق، اطمینان و روشن کردن موضوع برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه خبرنگاران اقتدار، هوشمندی و مهربانی و سخاوت پلیس را به مردم نشان می‌دهند، عنوان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم با پلیس هستند و با انتقال مشکلات مردم و روشن کردن سیاست‌های پلیس، آنها را در کشف جرایم یاری می‌کنند.

وی با اشاره به نقش خبرنگار در هوشیار کردن پلیس و ایجاد آرامش در جامعه در زمان وقوع حوادث ناگوار عنوان کرد: خبرنگاران سنگر دیده‌بانی و چراغ روشن ماموریت‌های پلیس هستند و راه و رسم شهید صارمی را به بهترین نحو ادامه می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از خبرنگاران اعلام کرد که این آخرین نشست خبری است که با حضور وی برگزار می‌شود و به دلیل بازنشستگی از خدمت، به زودی جای خود را به فرد دیگری خواهد سپرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار