افزایش 4.7 درصدی جرائم سایبری در اصفهان

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از وقوع 21 درصدی جرائم سایبری از ابتدای سال خبر داد و گفت: کشف وقوع جرائم در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.7 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از وقوع 21 درصدی جرائم سایبری از ابتدای سال خبر داد و گفت: کشف وقوع جرائم در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.7 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مصطفی مرتضوی پیش از ظهر در نشست خبری در آستانه روز خبرنگار با بیان این که رسانه‌ها نقش بسیار مؤثری در افزایش آگاهی به آحاد جامعه دارند، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با پشتیبانی‌های مثال زدنی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حوزه‌های مدیریتی، ستاد و فنی پلیس فتای استان شاهد توانمندی این یگان بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: کارنامه درخشان پلیس فتای استان اصفهان در حوزه‌های اشراف و پیشگیری از جرم برای ارائه به شهروندان نتیجه این پشتیبانی خوب بوده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اعلام تبدیل شدن پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به یک یگان نمونه در فضای سایبر در سطح کشور تأکید کرد: اعتراف می‌کنیم که یکی از ارکان و مسائل شاخص و اثرگذار در این موضوع میزان تعامل ما با اصحاب رسانه بوده است.

مرتضوی در رابطه با روند رشد یا کاهش آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی متوقف نیست و همچنان در حوزه‌های آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی،‌ اجتماعی و اخلاقی رو به پیشرفت است.

وی از وقوع 21 درصدی جرائم سایبری از ابتدای سال خبر داد و بیان کرد: در این مدت شاهد افزایش 27 درصدی کشف وقوع جرائم سایبری توسط پلیس فتای استان هستیم.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه کشف وقوع جرائم در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.7 درصد افزایش داشته است، گفت: فرهنگ‌سازی استفاده از فضای مجازی برای خانواده‌ها لازمه جامعه امروز است که با کمک رسانه‌ها این فرهنگ‌سازی به خوبی می‌تواند صورت پذیرد.

مرتضوی در پایان ابراز کرد: امیدواریم روند رو به رشد افزایش وقوع جرائم سایبری توسط پلیس فتای استان اصفهان به راه خود دهد و این پلیس در راستای امنیت شهروندان اصفهانی گام‌های موثری را بردارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار