«رگ خواب» خود را در کافه نقد پیدا کنید

برنامۀ کافه نقد، ۱۵ مرداد ماه در پردیس سینمایی چهارباغ، به اکران و نقد و بررسی فیلم سینمایی«رگ خواب» با کارگردانی حمید نعمت الله می پردازد.

برنامۀ کافه نقد، ۱۵ مرداد ماه در پردیس سینمایی چهارباغ، به اکران و نقد و بررسی فیلم سینمایی«رگ خواب» با کارگردانی حمید نعمت الله می پردازد.

به گزارش ایمنا، کافه نقد، پاتوق رسانه‌ای اصفهانی‌ها است که با برنامه‌ریزی کمیته فرهنگ رسانه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به اکران به روزترین فیلم ها و نقد و بررسی آن ها می‌پردازد. در پنجمین برنامۀ این پاتوق بر خلاف هفته های گذشته که فیلم ها در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان به نمایش در می آمد، این بار کافه نقدی ها به پردیس سینمایی چهارباغ می روند تا بعد از اکران فیلم روی پردۀ «رگ خواب» به نقد و بررسی آن بپردازند.

«رگ خواب» فیلمی به نویسندگی معصومه بیات با کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نعمت الله، محصول سال ۱۳۹۴ است. در این فیلم مینا (با بازی لیلا حاتمی) بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد و در این مسیر با کامران (با بازی کوروش تهامی) مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سرپناهی به او می دهد و مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است اما پس از مدتی این علاقه از سوی کامران کمرنگ می شود و ...

گفتنی است، در این برنامه دکتر محمدرضا عابدی، روانشناس و مشاور خانواده و دکتر سید محمد حسینی پژوهشگر و منتقد سینما پس از اکران فیلم، موضوع آن را تحلیل و بررسی می کنند.

علاقمندان برای شرکت در پاتوق این هفته می توانند با تهیۀ بلیت فیلم «رگ خواب» از سایت سینما تیکت، رأس ساعت ۱۶:۱۵ به پردیس سینمایی چهارباغ مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار