سیاستهای ابلاغی ۲۴ گانه معظم‎له باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در شهرستان بویین میاندشت برگزار شد طحانیان زاده فرماندار گفت:مسئولین شهرستان می‎بایست سمت و سوی برنامه‌ها و سیاست گزاریهای خود را در شهرستان در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پایدار در شهرستان به عنوان یک اولویت مد نظر قرار دهند.

دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضورطحانیان زاده فرماندار شهرستان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه فرماندار و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان به اهمیت و ضرورت موضوع بر اساس سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است تاکید و فرمودند سیاستهای ابلاغی ۲۴ گانه معظم‎له باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.که می‌طلبد ظرفیتها و پتانسیل‌های شهرستان روی این حوزه تمرکز کرده و دستگاهای متولی با جدیت تمام نسبت به پیگیری اجرای سیاستهای مورد نظر اهتمام ورزند.


در ادامه فرماندار شهرستان فرمودند این کار گروه به منظور فراهم کردن مقدمات اجرا و تحقق سیاستها و اهداف ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی جهت رفع موانع و حمایت ازتولید و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری و حرکت هرچه بهتر در مسیر توسعه برگزار می‎شود. و مسئولین شهرستان می‎بایست سمت و سوی برنامه‌ها و سیاست گزاریهای خود را در شهرستان در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پایدار در شهرستان به عنوان یک اولویت مد نظر قرار دهند.

ایشان با تاکید بر ظرفیت سنجی شهرها و روستاها در زمینه اقتصاد مقاومتی در جهت رفع موانع و چالش‎های پیش رو اقدام و گزارش اقدامات و برنامه ‏های خود را به صورت مکتوب به فرمانداری ارسال نمایند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار