معاون استاندار اصفهان: ساز و کار دولت الکترونیک در ایران فراهم شده است

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: ساز و کار دولت الکترونیک در ایران فراهم شده و مردم ما می‌توانند در آینده نزدیک با سهولت هر چه تمام‌تر از ظرفیت این فناوری‌ها استفاده کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: ساز و کار دولت الکترونیک در ایران فراهم شده و مردم ما می‌توانند در آینده نزدیک با سهولت هر چه تمام‌تر از ظرفیت این فناوری‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: جوانان ایرانی از ظرفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند که اگر به آن‌ها توجه شود، این جوانان می‌توانند در جهان سرآمد باشند.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت دادن به تبدیل علم به ثروت افزود: امیدواریم همانند کشور هند با تکیه بر فناوری‌های نوین تحول چشمگیری در کشور ایجاد کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: امروز در دنیا فناوری‌های نوین کاربردهای مختلف و متعددی در همه عرصه‌ها اعم از صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و غیره پیدا کرده‌اند که در کشور ایران باید این فناوری‌های نوین بیشتر گسترش پیدا کنند.

وی تأکید کرد: یکی از گذرگاه‌هایی که می‌تواند منجر به شناخت سرمایه‌های ایران شود برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های علمی است تا جوانان به این مکان‌ها آمده و بتوانند ایده‌های خود را برای اجرا به نمایش بگذارند.

سیستانی ادامه داد: با توجه به مطالعات طرح آمایش استان رویکرد اصلی استان در بخش‌های مختلف رویکردها دیگر به سمت کشاورزی نیست و توجه و رفتن به سمت گسترش فناوری‌های نوین شهری در استان اصفهان در دستورکار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری قطعاً یکی از مهم‌ترین گام‌ها در عرصه گسترش فناوری‌های نوین شهری در ایران و به خصوص در اصفهان بود.

سیستانی با اشاره به جلسه امروز استاندار اصفهان با معاون وزیر ارتباطات گفت: ساز و کار دولت الکترونیک در ایران فراهم شده و مردم ما می‌توانند در آینده نزدیک با سهولت هر چه تمام‌تر از ظرفیت این فناوری‌ها استفاده کنند.

وی در پایان با بیان اینکه باید حرکت توسعه شهر اصفهان به سمت مدرن شدن را با قوت ادامه دهیم، ابراز کرد: امیدواریم با اقدامات شایسته شهرداری اصفهان در حوزه فناوری‌های نوین شهری و فعالیت‌های دیگر ارگان‌ها روز به روز به سمت مدرن‌تر شدن شهر اصفهان حرکت کنیم و فعالیت‌های سنتی در شهر را کم کم کنار بگذاریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار