اصفهان به عنوان یک منبع خبری جایگاه مهمی در کشور دارد

دهمین جشنوارۀ مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاههای خبری عصر امروز با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف، شهردار اصفهان و دیگر مسئولان استانی، در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

دهمین جشنوارۀ مطبوعات خبرگزاری ها و پایگاههای خبری عصر امروز با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف، شهردار اصفهان و دیگر مسئولان استانی، در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، رسول زرگر پور استاندار اصفهان در حاشیۀ برگزاری اختتامیۀ دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان سخنانی را بیان کرد. وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران و تاثیر آن ها بر فعالیت های مدیران و مسئولان گفت: یکی از کارهای روزانۀ من تورق ۱۵ عنوان روزنامه ای است که هر روز صبح روی میز من قرار داده می شود. نصف این روزنامه ها ملی و نصف آن ها محلی هستند و بعد از خواندن آن ها دو اتفاق می افتد، یکی تماس با مدیران و پاسخ خواهی از آن ها برای مطالبی که در ارتباط با حوزۀ آن ها نوشته شده و دیگری موکول کردن نوشته هایی که وقت بیشتری برای خواندن می طلبند به بعد از ساعت اداری و دوباره خواندن و پیگیری آن ها.

وی تصریح کرد: بنده ادعا می کنم استانداری هستم که مطالب شما را می خوانم و تا حد لازم پیگیری می کنم و خود را موظف به استفاده از اطلاعات قیمتی شما می دانم و باید بگویم که نوشته های شما تا حد زیادی در سیستم اجرایی استان اثر گذارند.

زرگر پور همچنین اظهار داشت: اصحاب رسانه باید توجه داشته باشند که اگر از قلم خود درست استفاده کنند ارمغان کارشان دانایی جامعه است و اگر از این قلم درست استفاده نکنند پیامدهای ناگورای خواهیم داشت.

وی افزود: برگزاری جشنوارۀ خانۀ مطبوعات نقش رسانه ها را برای تقویت جایگاه استان و کمک به توسعۀ آن تثبیت می کند و توانمندی های استان را با برخورداری از پشتوانۀ تاریخی و مذهبی به نمایش خواهد گذاشت.

زرگر پور ادامه داد: ایجاد اتاق های فکر، برگزاری کارگاه ها، تعامل و هم افزایی در مسیر رشد و توسعۀ همه جانبۀ استان از مهمترین اهداف خانه مطبوعات است و جشنوارۀ مطبوعات می تواند در این راستا سهم بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به دیگر مزایای برگزاری این جشنواره گفت: وجود مراکز علمی و دانشگاهی و هنرمندان برجسته باعث شده که اصفهان به عنوان قطب و منبع خبری جایگاه مهمی در کشور داشته باشد و پویایی خبرنگاران نیز به توسعۀ کل استان منجر می شود. برگزاری این جشن می تواند در ایجاد انگیزۀ رقابت رسانه ای نقش مهمی داشته باشد و نوآوری های رسانه را به آنان ارائه کند و بین آن ها وحدت کلمه ایجاد کند.

استاندار اصفهان در پایان با تشکر از مسئولان برگزاری این جشنواره روز خبرنگار را به همۀ فعالان این عرصه تبریک گفت و از حامیان مالی جشنواره نیز تقدیر کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار