شکاری شانه به شانه سردار!

در حالی که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن از غیرقانونی بودن جدایی رضا شکاری از این باشگاه صحبت می‌کنند، این بازیکن 18 ساله در راه ترکیه است.

شکاری شانه به شانه سردار!

به گزارش ایمنا، هفته گذشته بود که ماجرای فسخ قرارداد رضا شکاری هافبک جوان ذوب‌آهن به صورت یک‌طرفه و پیوستن او به تیم روستوف روسیه نقل رسانه‌ها شد. در ادامه، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای فسخ قرارداد شکاری را فاقد وجاهت قانونی دانستند و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز در مصاحبه‌های خود عنوان کرد از شکاری به دلیل غیبت در تمرینات این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است و شکاری نمی‌تواند بدون اجازه باشگاه ذوب‌آهن از این تیم جدا شود.
آذری علاوه بر اشاره به وجود داشتن بندی در قرارداد شکاری که جدایی او را منوط به پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه اصفهانی می‌کند، عنوان کرد که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به او اطمینان داده که طبق ماده 12 تعیین وضعیت بازیکنان هیچ قراردادی در فوتبال نمی‌تواند به صورت یک‌طرفه فسخ شود.
اما گویا بازیکن جوان ذوب‌آهن بی‌توجه به صحبت‌های آذری، در خارج از کشور در حال طی کردن آخرین مراحل پیوستن به تیم روستوف است. اخیراً هم سردار آزمون لژیونر ایرانی روستوف عکسی همراه با شکاری در قسمت استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که در سفر این تیم از روسیه به ترکیه برای برپایی اردوی تدارکاتی ثبت شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار