استقبال اصفهانی ها از اجرای طرح اهداء نهال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح اهدای نهال شاهد استقبال گسترده شهروندان از اجرای این طرح در اصفهان بوده ایم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با اجرای طرح اهدای نهال شاهد استقبال گسترده شهروندان از اجرای این طرح در اصفهان بوده ایم.

احمد سلیمانی‌پور در گفتگو با ایمنا اظهارکرد: طرح اهداء نهال برای نخستین بار در شهر اصفهان اجرا شده و این به دلیل استقبال خوب مردم برای کاشت نهال در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح اهداء نهال از طریق سایت سازمان پارک‌ها و فضای سبز اصفهان انجام می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این طرح از طریق سایت سازمان ثبت‌نام و پس از آن انواع و تعداد نهال‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: متقاضیان پس از پایان ثبت‌نام باید هزینه کاشت نهال را به صورت آنلاین و یا بانکی پرداخت کنند و پس از پایان مراحل آن و دریافت کد رهگیری از مراحل ثبت‌نام خود آگاه شوند .

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال باید متناسب با شرایط آب و هوایی باشد، گفت: در طرح اهدا نهال، کاشت ۳۰ گونه مختلف که با شرایط آب و هوایی اصفهان مطابقت دارد و نیاز به آبیاری کمی دارند، در نظر گرفته شده است .

سلیمانی پور افزود: شهروندان می‌توانند با استفاده از این طرح نهال نذر کنند و یا حتی به مناسبت‌های شخصی مانند تولد، ازدواج و شکرانه سلامتی در نقاط مختلف شهر نهال بکارند و شاهد نتیجه و ثمره آن باشند .

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در روز مراسم کاشت نهال حضورداشته باشند، گفت: متقاضیان می‌توانند نام خود را در پلاکی بر روی تنه درخت نصب کنند .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: نهال توسط پیمانکار کاشته شده و ۶ ماه از آن نگهداری می‌شود و پس از آن نیز نهال برای نگهداری به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود .

وی افزود: در صورتی که نهالی در این ۶ ماه آسیب ببیند پیمانکار باید خسارت وارد شده به نهال را جبران کند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار