هزینه 100 میلیارد تومانی برای شهرک سلامت و نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی و شهرک سلامت از پروژه‌هایی در دست احداث است و هر کدام از این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی و شهرک سلامت از پروژه‌هایی در دست احداث است و هر کدام از این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد صبح امروز در افتتاح پردیس اشراق در منطقه 4 شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهر اصفهان تا حدودی بر مشکل بحران اقتصاد ایران فایق آمده و هر روز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز تنها شاهد افتتاح «پردیس اشراق» نیستیم و پروژه‌های دیگری هم در منطقه ۴ و ۱۵ افتتاح می‌شود، افزود: منطقه کوه نخودی در آینده پاتوق ورزشکاران می‌شود؛ همچنین این مکان قرار است به یک مجموعه کامل تفریحی تبدیل شود و تفاهم‌نامه اجرایی این پروژه با بنیاد مستضعفان منعقد شده است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد که پروژه‌های شاخصی در کوه نخودی اجرا شود، این مکان هم در آینده به یکی از بهترین مکان‌های تفریحی شهر تبدیل می‌شود.

وی تأکید کرد: ابر نمادی در منطقه کوه نخودی اجرایی خواهد شد این نماد در کشور شاخص است و از فاصله‌های دور می‌توان این نماد را مشاهده کرد.

جمالی‌نژاد ادامه داد: با تلاش‌های اعضای شورای شهر فاز اول قطار شهری به نتیجه رسید و مردم از آن استفاده می‌کنند، همچنین خط دوم مترو نیز از شرق به غرب به سرعت در حال ساخت است.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیاری از ایستگاه‌های خط دوم ساخته شده اما به دلیل کار در زیرزمین امکان مشاهده آن وجود ندارد.

جمالی‌نژاد در رابطه با برنامه‌های افتتاحیه در روزهای آینده گفت: در آینده نزدیک تقاطع غیرهمسطح اشکاوند و تقاطع استقلال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های دیگر شهرداری اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه بین‌المللی و شهرک سلامت نیز از دیگر پروژه‌هایی در دست احداث است و هرکدام از این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

شهردار اصفهان در پایان ابراز کرد: قطعاً دلگرمی مردم باعث سرعت بخشی انجام پروژه‌ها در کلان‌شهر اصفهان شده است.

به گزارش فارس صبح امروز پروژه پردیس اشراق در حاشیه کوه نخودی اصفهان با حضور مسؤولان و مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار