تصویب چهار طرح تأسیس منطقه نمونه گردشگری در استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان از تصویب چهار طرح تأسیس منطقه نمونه گردشگری در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان از تصویب چهار طرح تأسیس منطقه نمونه گردشگری در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون الهیاری اظهار داشت: نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، رئیس کارگروه میراث فرهنگی استان و به دبیری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و با حضور مدیران و کارشناسان ارشد استان تشکیل شد.
وی با بیان اینکه استاندار اصفهان حمایت ویژه خود را از توسعه گردشگری طبیعت در استان ابراز کرد، افزود: توسعه گردشگری طبیعی خود به حفاظت از طبیعت خواهد انجامید.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: در این نشست چهار طرح تأسیس مجتمع گردشگری در چهار سمت شمال، جنوب، شرق و غرب استان شامل مجتمع گردشگری شهرستان آران و بیدگل در شمال استان، مجتمع گردشگری پتاس در شهرستان خور و بیابانک در شرق استان، مجتمع گردشگری پادنا در شهرستان سمیرم در جنوب استان و کلیات طرح مجتمع گردشگری خوانسار در غرب استان که همگی توسط بخش خصوصی سرمایه گذرای می‌شود موردبررسی قرار گرفته و سپس مورد تصویب اعضاء کارگروه قرار گرفت.
وی کرد: با توجه به اعمال سیاست توسعه گردشگری متوازن در پهنه استان، امروز می‌توانیم به جرات عنوان کنیم که در نیمه نخست سال 1396 موفق شده‌ایم تا گردشگری را با حمایت تمامی نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط در تمامی نقاط استان اصفهان گسترش دهیم و این در حالی است که فعالان گردشگری در بخش خصوصی از اشتیاق زیادی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه برخوردار هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار