پیاده روی؛ روشی جدی برای کاهش فشار کاری

بررسی های جدید محققان نشان می دهد که یک ساعت شنا و ۹۰ دقیقه پیاده روی فشار کاری محیط را از بین می برد.

پیاده روی؛ روشی جدی برای کاهش فشار کاری

به گزارش ایمنا، یافته های جدید محققان دانشگاه فلوریدا نشان می دهد که یک ساعت شنا یا ۹۰ دقیقه پیاده روی مانع از بروز آزردگی و ناراحتی ایجادشده در محیط کار می شود و تا رسیدن به خانه فرد آرام می شود.
این در حالی است که کارکنانی که روزانه به طورمیانگین بیش از ۱۰,۹۰۰ گام برمی دارند کمتر از افرادی که کمتر از ۷۰۰۰ قدم پیاده روی می کنند، مشکلات خود را به خانه می آورند.
شانن تیلور، رهبر گروه تحقیق در این باره گفت: تحقیقات جدید نشان می دهد کارکنانی که در محل کار مورد بدرفتاری قرار می گیرند احتمالا در رفتارهای مشابه در منزل هم نقش خواهند داشت. به عنوان مثال اگر فرد در محل کار از سوی سرپرست خود مورد سرزنش یا اهانت واقع شود، معمولا مایل به انجام همان رفتار در خانه بر روی اعضای خانواده خود خواهد بود.
اگرچه این افراد به دلیل خستگی قادر به کنترل رفتار خود نیستند، اما ۳۰ دقیقه شنا یا ۹۰ دقیقه پیاده روی بعد از یک روز سخت کاری می تواند موجب بهبود خلق و خوی آنها شود.
یافته های جدید حاکی از این است که سوزاندن ۵۸۷ کالری بیشتر می تواند از تاثیرات مضر بدرفتاری بکاهد و به پیشگیری از تحمیل مشکلات بر اعضای خانواده بکاهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار