انتقام خواهیم گرفت

انتشار خبر اسارت و نحوه شهادت شهید نجف آبادی مدافع حرم، محسن حججی، واکنش کاربران فضای مجازی و شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را به دنبال داشت و مردم، سیاستمداران و نظامیان کشور بر انتقام گیری از این جنایت داعش تاکید کردند. شهید مدافع حرم، محسن حججی، 25 ساله اهل نجف‌آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند. حججی از اعضای موسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

اصفهان زیبا: انتشار خبر اسارت و نحوه شهادت شهید نجف آبادی مدافع حرم، محسن حججی، واکنش کاربران فضای مجازی و شخصیت های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را به دنبال داشت و مردم، سیاستمداران و نظامیان کشور بر انتقام گیری از این جنایت داعش تاکید کردند. شهید مدافع حرم، محسن حججی، 25 ساله اهل نجف‌آباد اصفهان، عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند. حججی از اعضای موسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در پیامی به مناسبت شهادت محسن حججی، اطمینان داد که فرزندان دلیر ایران انتقام این اقدام ددمنشانه را خواهند گرفت. به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: « گروه ترویستی داعش مرتکب جنایتی فجیع و غیرانسانی شد که در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی‌گنجد.» فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: «به حلقوم بریده این شهید عزیز و تمامی شهیدان راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می‌کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.» فرمانده نیروی زمینی سپاه هم در پیامی تاکید کرد: «محسن جان، به تو اطمینان می دهم همرزمانت در لشکر 8 نجف و نیروی زمینی سپاه، همانطور که در تمام صحنه ها برای ایجاد امنیت مردم عزیزمان و برای دفاع از حریم حرم آل عبا، سر از تن نشناخته و شبانه روز در این راه فداکاری و دفاع می کنند، برای انتقام از خون سرخ تو نیز چشم نبسته و آنها را به سزای اعمال ننگین خود خواهند رساند.» رئیس مجلس شورای اسلامی هم با انتشار تصویری در حساب اینستاگرامی خود، شهادت «محسن حججی» رزمنده مدافع حرم را به خانواده این شهید سرافراز تسلیت گفت. حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری نیز در صفحه توییتر خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت محسن حججی به دست تروریست‌های داعش نوشت: تو با آن سرور چه سر و سری داشتی سویش چنین به سر دویدی. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «محسن حججی، از «سر» گذشت؛ اما سر گذشت پرافتخار او در دل آزادگان جهان حک شد. انتقام او را به زودی خواهیم گرفت.» وزیر امور خارجه هم در پست اینستاگرامی برای شهید محسن حججی نوشت: «درود خدا بر نخل‌های بی سر سرزمین شهامت و استقامت که عاشقانه و مظلومانه در راه عزت و شرف ایران و اسلام جان عزیز خود را تقدیم کردند. سلام بر شهید عاشق محسن حججی و همه شهیدان مدافع حریم اهل بیت علیهم السلام که خود را فدای امنیت و آرامش مسلمانان مظلوم و مبارزه با جنایت و شقاوت تروریست‌های تکفیری و حامیانشان کردند.» سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با انتشار پیامی شهادت محسن حججی، فعال حوزه نشر و کتاب به دست نیروهای تکفیری داعش را تبریک و تسلیت گفت. همچنین جمعی از هنرمندان کشورمان از جمله بازیگران سینما و تلویزیون مانند بهنوش بختیاری و خوانندگان از جمله رضا صادقی در شبکه اجتماعی اینستاگرامشان شـــهادت محسن حجــــجی به دســــت داعــــشی های تکفیری را تسلیت گفتند و از او به عنوان قهرمان زندگی شان یاد کردند. گفتنی است مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی روز یکشنبه ٢٢ مردادماه 96 از ساعت ٩:٣٠ الی ١١:٣٠ در مسجد جامع شهرستان نجف‌ آباد توسط لشکر هشت نجف اشرف، خانواده شهید و بنیاد شهید نجف‌آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار