آغاز ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بزرگسالان در سراسر استان اصفهان در سال آینده برگزار می شود.

آغاز ثبت نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، معارف قرآن کریم(حفظ موضوعی، حفظ معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم)، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل برگزار می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: امسال این دوره از مسابقات همراه با جشنواره تنغیمی اسلامی در رشته های دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برای خواهران و برادران و در رشته های اذان، مقطع خوانی گروهی قرآن کریم، انشاد انفرادی، آثار کوتاه رسانه ای، همسرایی دو یا چند زبانه ویژه برادران برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام این دوره از مسابقات قرآنی از 12 بهمن ماه 1395 آغاز و تا 20 فروردین ماه 1396 ادامه دارد که علاقمندان می توانند برای ثبت نام به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه و یا از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن به نشانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.
وی یادآور شد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در فروردین ماه و اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار