"آهای تو دیگه کی هستی" تئاتر ویژه نوجوانان در اصفهان به‌روی صحنه می‌رود

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تئاتر "آهای تو دیگه کی هستی" ویژه گروه سنتی نوجوان است که از ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: تئاتر "آهای تو دیگه کی هستی" ویژه گروه سنتی نوجوان است که از ۲۸ مرداد تا ۱۲ شهریور از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می‌رود.
اسدالله اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اجرای تئاتر "آهای تو دیگه کی هستی" اظهار داشت: این نمایش ویژه گروه سنتی نوجوان و جوان است که از 28 مرداد تا 12 شهریور از ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار هنر به روی صحنه می‌رود.
وی با بیان اینکه مضمون این نمایش پیرامون نیکی و بدی است، افزود: این نمایش اقتباسی از یکی از داستان‌های کتاب "جوامع الحکایات و لوامع روایات" اثر محمد عوفی و کتاب "ببر دیوانه و مرد فرزانه" نوشته قطب‌الدین صادقی است.
کارگردان تئاتر اصفهان با بیان اینکه بیژن گنجی، شهران باقری، مهدی فدایی، امین طاهری، حمید اکبری و سهیلا توکلی از جمله بازیگران نمایش "آهای تو دیگه کی هستی؟" هستند، تصریح کرد: برای جذب مخاطب تبلیغات مجازی و محیطی انجام شده است.
وی با بیان اینکه مشکل کمبود مخاطب تئاتر در اصفهان مشکلی جدی است، افزود: خانواده‌ها در اصفهان برای تئاتر هزینه نمی‌کنند و از طرف دیگر نیز برای حمایت از تئاتر از سوی مسئولان، هیچ‌گونه حمایت مالی از سوی ارشاد صورت نمی‌گیرد و انجمن نمایش نیز بودجه چندانی در دست ندارد.
اسدی با بیان اینکه برای اینکه تئاتر وجود خارجی داشته باشد و مخاطب جذب کند باید به‌طور مستمر و مداوم تولید و اجرا داشته باشیم، گفت: تالار هنر در 10 سال گذشته شاید 500 نمایش را به روی صحنه برده باشد، باید هر دو ماه یک‌بار نمایش‌های منتخب را مجدد اجرا کند که این انگیزه برای اهالی تئاتر هم ایجاد شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار