نگاه ویژه شهردار کاشان به ارتقاء کیفیت محیط شهری

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان گفت: شهردار کاشان نگاه ویژه ای به ارتقاء کیفیت محیط شهری با اجرای پروژه های زیبا سازی دارد.

اصفهان امروز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان گفت: شهردار کاشان نگاه ویژه ای به ارتقاء کیفیت محیط شهری با اجرای پروژه های زیبا سازی دارد.
بهروز گرانمایه افزود: در چند ساله اخیر بدلیل حمایت مدیریت شهری بویژه شهردار کاشان به ارتقاء محیط زندگی با اجرای پروژه های زیبا سازی توجه ویژه ای شد.
وی افزود:در چند ساله اخیر با توجه به رشد و توسعه شهرنشینی ، ارتقاء فرهنگ شهروندی و انتظارات و مطالبات شهروندان، شهرداری کاشان در کنار فعالیت های عمرانی به مقوله زیبا سازی محیط نیز توجه خاصی داشته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کاشان ادامه داد: پروژه هايي مانند نقاشي هاي ديواري، نورپردازي، احجام، سرديس ها و يا اجرای طرح کاشي شکسته موجب رضايت شهروندان از سازمان زيباسازي شهرداري کاشان شده است.
گرانمایه با اشاره به اينکه اين سازمان در ايام مذهبي با آذين بندي خيابان ها و معابر موفق شده سيما و منظر شهري را تغيير دهد، تصريح کرد: استفاده از هنرهاي بومي و تشکيل کميته نما و هر آنچه در دوره مديريت نوين شهري انجام شده توانسته بر ذهن مخاطب اثرات مطلوب خود را بگذارد.
* اتمام عمليات اجرايي کاشی شکسته پل ولایت
وي در ادامه از رونمایی از کاشی شکسته پل ولایت خبر داد و افزود: پرو‌‌ژه کاشی شکسته و نقاشي پل ولایت بامتراژ 650 متر مربع پایان یافته است.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري کاشان اظهار کرد: در این پروژه که برای نخستين بار در کاشان با استفاده از دوتکنیک متفاوت هنری شهری اجرا شده است، حال وهوای متفاوتی در ورودی کاشان بوجود آورده است.
گرانمايه با اشاره به اينکه پرو‌‌ژه کاشی شکسته و نقاشي پل ولایت طی مدت سه ماه اجرا شده است، خاطر نشان کرد: سطح کاشی شکسته ایستاده در این اثر 400 متر مربع و سطح نقاشی صورت گرفته 250 متر مربع است.
*آغاز محوطه سازی میدان کمال الملک
بهروز گرانمایه در بخش ديگري از سخنانش در رابطه با میدان کمال الملک افزود: با توجه به اینکه این میدان یکی از میادین اصلی و قدیمی که در مرکز شهر و در محل مسیر گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته ولی متاسفانه بدلیل فرسودگی بدنه اطراف باعث بی رونقگی مغازه های تجاری گردیده است در سال 1395 با دستور و حمایت شهردار، ساخت کوشک مرکزی و بهسازی میدان در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآور شد: طراحی کوشک مرکزی توسط واحد طراحی های حوزه عمران و سازمان بعنوان مجری ،کار خود را آغاز نمود که فعلا کوشک مرکزی حدود 80 درصد پیشرفت داشته و محوطه اطراف و داخلی میدان با سرعت خوبی در حال تکمیل است اشاره کرد
گرانمايه بيان کرد: با پایان یافتن مراحل سفت کاری و نمای کوشک میدان کمال الملک مرحله محوط سازی و کف فرش این پروژه آغاز شد که اين مراحل شامل جدول کشی های جدید، ایجاد کانال های تأسیسات، کف فرش جدید، بهسازی آبنماها و اصلاح فضای سبز آن است.
در پایان مدیر عامل سازمان زیباسازی ، حمایت ها و اهمیت به پروژه های زیبا سازی از طرف شهردار کاشان را عامل موفقیت پروژه ها دانست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار