رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر یک رویکرد فرهنگی- هنری است

شهردار شاهین شهر گفت: رویکرد ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر یک رویکرد فرهنگی – هنری است و ما نیز همواره سعی و تلاش نموده ایم با زبان فرهنگ و هنر با شهروندان ارتباط برقرار نماییم چرا که اعتقاد داریم این دو عامل می تواند اثر ماندگار و مطلوبی از خود برجای گذارد.

اصفهان امروز: شهردار شاهین شهر گفت: رویکرد ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر یک رویکرد فرهنگی - هنری است و ما نیز همواره سعی و تلاش نموده ایم با زبان فرهنگ و هنر با شهروندان ارتباط برقرار نماییم چرا که اعتقاد داریم این دو عامل می تواند اثر ماندگار و مطلوبی از خود برجای گذارد.
حسین امیری در مراسم قدردانی و تجلیل از اصحاب رسانه و اهل هنر که با حضور اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و خبرنگاران در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد اظهار داشت:نقشی که اصحاب رسانه و هنر در رشته های مختلف در جامعه از خود باقی می گذارند یک نقش اثر گزار و بی بدیلی است که بر هیچکس پوشیده نیست،زیرا هم دامنه فراگیر و هم تأثیر گزاری والایی بر ذهن،فکر و اندیشه همه مردم دارد.
وی ضمن تسلیت شهادت مدافع حرم، پاسدار شهید محسن حججی گفت: تأثیر و اثری که از شهادت این شهید والامقام توسط گروهک تکفیری داعش در فضای رسانه ای جهان منتشر شد نشان از صلابت و ایستادگی مردان خداست که نقش بسیار زیادی در وحدت و همبستگی افکار عمومی در کشورمان ایجاد کرده است.
شهردار شاهین شهر اظهار داشت: اصحاب رسانه و جراید با قلم خود می توانند افکار مردم را تغییر داده، بنابراین به جاست با در دست داشتن این ابزار مهم و رسالت خطیر خود نقش اطلاع رسانی را به نحو احسن به دور از حب و بغض ها و گرایش های سیاسی انجام داده تا در توسعه و آبادانی شهر خود سهم به سزایی داشته باشند.
وی با اشاره به تعامل بیش از پیش شهرداری و اصحاب رسانه گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر نیز حمایت و تعامل خوبی با اهل رسانه و قلم داشته و ما نیز در شهرداری در حد توان و اقتضای خود حمایت های لازم را از آنان داریم و امیدواریم در این راستا ارتباط متقابل مستحکم تری بین مجموعه مدیریت شهری و اصحاب رسانه بیش از پیش برقرار گردد.
امیری تأکید نمود: ما با دارا بودن فرهنگسراهای مختلف در سطح شهر آمادگی داریم مکانی را برای اهل رسانه تحت عنوان خانه خبر یا خانه روزنامه نگاران تأسیس نماییم تا آنان برنامه های خود را به صورت تخصصی دنبال نمایند.
شهردار شاهین شهر با اشاره به اینکه داشتن تخصص علم خبرنگاری،آشنایی به علوم ارتباطات از مباحث مهم در رسانه است گفت: از اهل رسانه و هنر توقع داریم صرفاً واقعیت ها را بیان نموده و از سیاه نمایی ها پرهیز نمایند زیرا اخبار کذب و اخبار تخریبی به مردم، پیشرفت شهر و در نهایت به خود اصحاب رسانه آسیب های جدی می رساند.
وی تصریح نمود: امیدواریم همه ما تعهد و مسؤولیت پذیری و وفاداری خود را به نظام ،کشور و شهرمان ایفاء نموده و جدای از اختلاف نظرها و سلیقه ها همه در یک راستا حرکت نماییم تا وحدت و یکپارچگی حفظ گردد.
حسین ابراهیمی عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این مراسم ضمن تبریک و تسلیت عروج ملکوتی پاسدارو مدافع حریم زینب(س) شهید محسن حججی گفت: نقش مهم رسانه در عرصه های مختلف اعم از علمی،فرهنگی،هنری ، اجتماعی،سیاسی و... برهیچ پوشیده نبوده و خوشبختانه اصحاب قلم و هنر در شهر با فرهنگ و خلاق شاهین شهر خوش درخشیده اند.
وی در ادامه به نقش جریان سازی رسانه اشاره نمود و گفت: رسانه با جریان سازی و استفاده از جایگاه نقد خود می تواند جامعه را ارتقاء دهد.
ابراهیمی تصریح نمود: عملکرد واقعی اصحاب رسانه و هنر به رشد و اعتلای مجموعه مدیریت شهری کمک فراوانی می نماید و امیدواریم اعضای منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شاهین شهر توجه بیشتری به اهل هنر و اصحاب رسانه داشته باشند.
وی گفت : پرچم داران اصلی فرهنگ و تمدن شهرمان اصحاب رسانه و هنر هستند و باید با یک نگاه تعاملی دلسوز شهرمان بوده که به راستی شاهین شهر لایق بهترین هاست و تنها راه پیشرفت شاهین شهر نهادینه نمودن فرهنگ شهروندی و هویت شهری است که این مهم همت و تلاش اصحاب رسانه و هنر را می طلبد.
فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهرو میمه نیز در این مراسم گفت: رعایت انصاف در خبر و اطلاع رسانی دقیق به مردم از وظایف اصلی خبرنگاران است به این دلیل که با رعایت این دو مورد بسیاری از مسائل و مشکلات حل می گردد.
وی در ادامه از تلاش های بی دریغ شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهرو نیز سازمان فرهنگی ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر با اداره فرهنگ و ارشاد در برنامه های مختلف هنری قدردانی و تشکر نمود و گفت: خبرنگاران و هنر آنان باعث تحرک و پویایی در شهر و جامعه می گردد.
گفتنی در این مراسم از اصحاب رسانه ، ارباب جراید و نویسندگان برتر شاهین شهر با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار