کاهش نرخ پیاز به کمتر از ۲ هزار تومان

نرخ انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان اعلام شد.

نرخ انواع میوه، سبزی و صیفی جات در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا قیمت انواع میوه امروز در میدان میوه و تره بار اصفهان در مقایسه با هفته های اخیر در بیشتر اقلام با ثبات نسبی همراه بود و البته برخی اقلام نظیر آلو، هلو، شلیل شبرنگ، خربزه و طالبی کاهش داشته است.

همچنین با وجود اینکه هفته های اخیر روند صعودی قیمت پیاز اشک مردم را در آورد اما در شرایط کنونی طبق وعده مسئولان با کاهش 50 درصدی در بازار روبرو شده است و ورود پیاز نو به بازار تا حدودی موجب تنظیم بازار شده است.

بنابر اعلام میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان، امروز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه، نرخ هر کیلو انواع آلبالو بین ۳۲۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، آلوسیاه بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، آلوزرد بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، انبه بین ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، انگور سیاه بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، انگور بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و انجیر سیاه بین ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است.

همچنین نرخ هر کیلو سیب گلاب بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، شلیل بین ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، گلابی بین ۵۰۰۰ تا ۱۱ هزار تومان، هلو بین ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، خربزه بین ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، گرمک بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ تومان و هندوانه نو بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ اعلام شد.

براساس این گزارش نرخ هر کیلو صیفی جات از جمله بادمجان بین ۵۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، انواع پیاز از ۱۴۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان، خیار بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، سیب زمینی بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، سبزی خوردن بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، سبزی خورشتی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان، کاهو بین ۷۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان، گوجه بین ۵۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان، لیموترش بین ۲۵۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، لوبیا سبز بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان و هویج بین ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار