رفع سد از معابر اصفهان

جمع آوری متکدیان، دستفروشان و کودکان کار از شهر، برخورد با مشاغل، رفع سد از معابر، برخورد با تخلفات خودروهای دوره گرد و بارفروش، کنترل تخلفات ساختمانی و رفع خطر از زمین های بایر و خانه های مخروبه تنها بخشی از فعالیت های 24 ساعته مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان برای پاک کردن چهره شهر از تخلفات هستند.

اصفهان زیبا: جمع آوری متکدیان، دستفروشان و کودکان کار از شهر، برخورد با مشاغل، رفع سد از معابر، برخورد با تخلفات خودروهای دوره گرد و بارفروش، کنترل تخلفات ساختمانی و رفع خطر از زمین های بایر و خانه های مخروبه تنها بخشی از فعالیت های 24 ساعته مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان برای پاک کردن چهره شهر از تخلفات هستند. با اجرای یک برنامه ویژه در شهریور ماه، از معابر اصفهان رفع سد می شود. مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به اقدامات انجام شده مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در تابستان اشاره کرد. مجتبی کاظمی با اشاره به اینکه در فصل تابستان گردشگران بسیاری در شهر حضور پیدا می‌کنند، از اقدامات متعددی گفت که برای رفع تخلفات شهری در اصفهان انجام شده است.

به گفته کاظمی با وجود افزایش سفر به اصفهان در فصل تابستان با کنترل های انجام شده از سوی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، هیچ چادر مسافرتی در فضای سبز شهر و حاشیه زاینده رود نصب نشده است و مسافرانی که به اصفهان آمده اند، به کمپ مسافرتی باغ فدک راهنمایی شد ه اند. مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به اقدامات انجام شده از سوی این مدیریت برای جمع آوری متکدیان و افرادی که به دستفروشی درشهر اقدام می کنند، اشاره کرد و گفت:بسیاری از متکدیان اصفهان را که شهروندان هیچ نقطه ای از شهر از دست آنها راحت نیستند، اتباع خارجی تشکیل می دهند که غیر قانونی به شهر وارد شده اند ، غیر قانونی سکونت کرده اند و از راه تکدی گری ، غیرقانونی نیز کسب در آمد می کنند و بسیاری از آنها ناقل بیماری های متعددی هستند که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد. آنها تنها تهدیدی برای سلامت شهروندان نیستند، بلکه سلامت جامعه شهری را با ارتکاب جرائم به مخاطره می اندازند. گاه متکدیان درکنار تکدی گری باندهایی نیز تشکیل می دهند که با فعالیت های مجرمانه همراه می شود . شهروندان نباید به آنها که ورود ، سکونت و درآمد شان غیر قانونی است، کمک کنند. زیرا کمک آنها سبب شده است، برخی از اتباع بیگانه که بارها از مرز خارج شده اند، به امید درآمد بسیار بار دیگر به اصفهان وارد شوند و این شهروندان هستند که متکدیان را به سمت تشکیل باندها سوق می دهند.کاظمی از اجرای سه طرح ویژه برای جمع‌آوری متکدیان از شهر اصفهان خبر داد و گفت : بیشتر متکدیانی که به تکدی گری در شهر اصفهان مشغول هستند، نیازمند واقعی نیستند و به تکدی‌گری به عنوان یک شغل نگاه می کنند.مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : متکدیانی که از شهر اصفهان جمع آوری می‌شوند ، به مراکز ساماندهی متکدیان که توسط بهزیستی اداره می شوند ، می روند و در این مراکز تفکیک و غربالگری آنها انجام می شود.به گفته وی مأموریت‌های ۲۴ ساعته مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان نیز همچنان ادامه دارد و نیروهای این مدیریت در طول ساعات شبانه روز برای جمع‌آوری کودکان کار و کودکان خیابانی و کنترل تخلفات ساختمانی تلاش می کنند.مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان به اقدامات این مدیریت که روزانه انجام می شود، اشاره کرد و گفت: برخورد با مشاغل مزاحم که در شهر فعالیت می کنند، یکی از اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری است و پرونده هایی نیز در این زمینه در اصفهان تشکیل شده و اقدامات ویژه ای برای برخورد با این مشاغل انجام شده است. وی با بیان اینکه زمین‌های بایر و خانه های مخروبه بسیاری در شهر وجود دارند که خطرات جانی بسیاری برای شهروندان دارند، اعلام کرد: رفع خطر زمین ‌های بایر و خانه های مخروبه نیز در دستور کار مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان هستند.مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان اعلام کرد : اقدامات ویژه ای نیز برای رفع تخلفات خودرو های دوره گرد و بار فروش در شهر پیش بینی شده است .کاظمی برخورد با افرادی که سد معبر می‌کنند را از دیگر اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان دانست و گفت : برای رفع سد ازمعابر عمومی در اصفهان تا کنون اقدامات ویژه‌ای انجام شده است. وی از اجرای طرح ویژه ای در شهریور ماه برای رفع سد از معابر عمومی اصفهان خبر داد و اظهارکرد: فرهنگ سازی اطلاع رسانی و تذکر به متخلفان بخش های متعدد این طرح را تشکیل می دهند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار