برنامه‌هایم مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

سیدمحمدبطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه‌های خود برای این وزارتخانه طی سخنانی اظهار داشت: بنده پس از سه دهه خدمت و افتخار حضور در نظام تربیت از نقش ارزشمند معلمی تا معاونت وزیر از سوی رئیس محترم جمهور برای تصدی مسئولیت خطیر آموزش و پرورش معرفی شدم و این دعوت خطیر را در شرایطی پذیرفتم که به دلیل اندوخته گذشته خود از زوایای پیدا و پنهان آموزش وپرورش اطلاع دارم.

سیدمحمدبطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه‌های خود برای این وزارتخانه طی سخنانی اظهار داشت: بنده پس از سه دهه خدمت و افتخار حضور در نظام تربیت از نقش ارزشمند معلمی تا معاونت وزیر از سوی رئیس محترم جمهور برای تصدی مسئولیت خطیر آموزش و پرورش معرفی شدم و این دعوت خطیر را در شرایطی پذیرفتم که به دلیل اندوخته گذشته خود از زوایای پیدا و پنهان آموزش وپرورش اطلاع دارم. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم تصریح کرد: رویکرد آینده پژوهانه مورد نیاز امروز کشور در حوزه آموزش و پرورش است و برنامه های خود را با رویکرد تحولی مبتنی بر اسناد بالادستی منطبق بر سند تحول بنیادین قرار داده‌ام. بطحایی گفت: توسعه عدالت آموزشی را از محورهای دیگر برنامه های خود قرار دادم و در کنار آن توسعه حرفه‌ای معلمان در کنار بهبود منزلت و معیشت آنان به عنوان عاملی موثر در رشد و افزایش تأثیرگذاری تعلیم برخود درنظر گرفتم.وی در ادامه افزود: 11 هدف محوری بنای برنامه اصلی خود در وزارت آموزش و پرورش قرار دادم و مهمترین محور آن حاکم ساختن گفتمان سند تحول بنیادین و توجه به استلزامات اجرایی آن است. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم گفت: توجه به نیروی انسانی توانمند و توسعه فرهنگ تعلیم و تربیت، پرورش و تربیت بدنی از دیگر برنامه هایی است که بنده آن را مورد توجه قرار داده ام. بطحایی وزیر پیشنهادی مجلس بازطراحی فعالیت‌های تربیتی و فوق برنامه را زا برنامه‌های خود در وزارتخانه دانست و افزود: لذا الگوی تربیت متوازن با تاکید بر تربیت اسلامی دانش آموزان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت برنامه‌های ورزشی در این قالب تعریف می‌شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار