برخی دولت‌ها مانع فعالیت‌های نیروی انتظامی می‌شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: در دولت‌های مختلف مشاهده شد که به جای تشویق نیروی انتظامی از برخی از فعالیت‌های آن‌ها هم جلوگیری کردند که امیدواریم از این موارد کمتر داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: در دولت‌های مختلف مشاهده شد که به جای تشویق نیروی انتظامی از برخی از فعالیت‌های آن‌ها هم جلوگیری کردند که امیدواریم از این موارد کمتر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: گزارشی از نیروی انتظامی استان اصفهان در قالب خدمات ارائه شده به مردم ارائه شد؛ همه این زحمات نیروی انتظامی از 5 سال گذشته را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: یکی از نعمت‌های بزرگ هر جامعه‌ای امنیت است، یکی از کارهایی که نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی برای مردم انجام می‌دهد برقراری و ایجاد امنیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) پیرامون اهمیت امنیت تصریح کرد: برای خدمت به مردم نیروهای مسلح قلعه و تکیه گاهی قوی هستند که خواب راحت را برای مردم ایجاد می‌کنند، ناموس و دارایی مردم در این قلعه قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح برای دین عزت هستند، تاکید کرد: در کشورهای پیشرفته‌ای همچون آمریکا که ادعاهای زیادی دارند اما هر دقیقه‌ای چندین نفر کشته می‌شوند و هر ثانیه‌ جنایت‌ها انجام می‌گیرد؛ این در حال است که ایران اسلامی با تمام شیطنت‌های کشورهای کفر امن‌ترین کشور در دنیا است که علت اصلی آن به نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم باز می‌گردد.

طباطبایی نژاد گفت: یکی از صفات نیروهای مسلح این است که راه امن هستند و راه امنیت به وسیله آن‌ها تقویت می‌شود؛ نیروهای مسلح جان می‌دهند اما حاضر نیست تا دشمن به خانه‌ای از هم‌وطنش تجاوز و حمله کند.

امام‌جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه تنها برقراری امنیت وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرد: امنیت فرهنگی و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر اقدامات مهمی است که نیروی انتظامی مسؤول آن است.

وی با بیان اینکه همه نیروهای انتظامی انقلابی هستند، افزود: برای تک تک ما واجب است که اگر جایی دیدیم نافرمانی از خدا وجود دارد آنجا را به شرایط صحیح باز گردانیم که این مسؤولیت بزرگ بر دوش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی همیشه در حال جنگ است، اظهار کرد: در دولت‌های مختلف مشاهده شد که به جای تشویق نیروی انتظامی از برخی از فعالیت‌های آن‌ها هم جلوگیری کردند که امیدواریم از این موارد کمتر داشته باشیم و به همه نیروهای مسلح ما که امنیت ما را ایجاد کردند و آن را در مقابل دشمنان حفظ خواهند کرد، زنده بماند.

وی در پایان ابراز کرد: سردار آقاخانی همکاری بسیار خوبی را با همه ارگان‌ها داشت که باعث دلگرمی بچه‌های مؤمن و حزب‌الله بودند، امیدواریم مردم و تمام ارگان‌ها با سردار معصوم بیگی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار