استقلال خوزستان تنها پیروز ایرانی

در پایان هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی در تصاحب صدر جدول ناکام بودند.

استقلال خوزستان تنها پیروز ایرانی

به گزارش ایمنا، در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان کشورمان به یک پیروزی، 2 تساوی و یک شکست رسیدند. در این بین استقلال خوزستان تنها پیروز ایرانی هفته نخست لیگ قهرمانان بود و البته در سوی دیگر نیز نتیجه تساوی برای ذوب آهن و پرسپولیس نتیجه بدی به حساب نمی‌آمد. استقلال نیز در آخرین دقیقه بازی با الاهلی مغلوب ستار‌ه‌های الاهلی شد تا شروع خوبی را تجربه نکرده باشد.
مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فصل جاری در منطقه غرب آسیا در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار می‌شود اما شرقی‌ها در همان روزهای سه شنبه و چهارشنبه بازی‌های خود را برگزار می‌کنند.
در پایان هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 تیم قطری، یک تیم اماراتی و یک عربستانی تیم های صدرنشین چهار گروه منطقه غرب آسیا شدند.
نتایج کامل هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به این شرح است:
گروه A/ ناکامی استقلال در دقیقه 90
استقلال که این روزها حسابی روی فرم قرار داشت و با جوانانش چندین پیروزی پیاپی در لیگ تجربه کرده بود برابر ستاره‌های الاهلی در دقیقه 90 تسلیم شد و دست خالی به ایران بازگشت. در دیگر دیدار این گروه التعاون عربستان که شاید رقیب مستقیم استقلال برای صعود باشد با یک گل لوکوموتیو را مغلوب کرد تا در پایان این هفته در رده دوم گروه قرار بگیرد.
نتایج و جدول گروه A به شرح زیر است:
الاهلی امارات 2 - استقلال صفر
التعاون عربستان یک - لوکوموتیو ازبکستان صفر


گروه B/ امتیاز شیرین استقلال خوزستان در اولین تجربه آسیایی
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران برابر الفتح عربستان که در حال حاضر تیم یکی مانده به آخر لیگ عربستان است نمایش برتری داشت اما فقط یک گل آن هم در دقیقه 82 تفاوت دو تیم را رقم زد. دیگر دیدار این گروه با پیروزی 3 بر صفر لخویا برابر الجزیره همراه شد تا قطری‌ها صدرنشین این گروه شوند.
نتایج و جدول گروه B به شرح زیر است:
استقلال خوزستان یک - الفتح عربستان صفر
لخویا قطر 3 - الجزیره امارات صفر


گروه C/ تساوی ارزشمند ذوب آهن در العین
ذوب آهن همانند بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته از العین یک تساوی یک بر یک کسب کرد. نتیجه‌ای که برای صدرنشینی در هفته اول کافی نبود اما قطعاً در هفته‌های پایان ارزش خود را نشان می‌دهد. در این گروه الاهلی عربستان با پیروزی 2 بر صفر برابر بنیادکار صدرنشین شد.
نتایج و جدول گروه C به شرح زیر است:
العین امارات یک - ذوب آهن یک
الاهلی عربستان 2 - بنیادکار ازبکستان صفر


گروه D/ ناکامی پرسپولیس در حفظ پیروزی
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا صدرنشینان‌ لیگ‌های داخلی ایران و عربستان رو در روی هم قرار گرفتند که البته برنده نداشت تا الریان قطر با پیروزی برابر الوحده امارات دیگر صدرنشین قطری در پایان هفته اول نام بگیرد.
نتایج و جدول گروه D به شرح زیر است:
پرسپولیس یک - الهلال عربستان یک
الریان قطر 2 - الوحده امارات یک

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار