اختصاص ۲۲ میلیارد تومان بودجه برای احداث راه آهن اصفهان ـ داران ـ ازنا‌

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: براساس جدول بودجه‌ای سال ۹۶ احداث راه آهن اصفهان ـ داران ـ ازنا ۲۲ میلیارد تومان از بودجه سال جاری را به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: براساس جدول بودجه‌ای سال ۹۶ احداث راه آهن اصفهان ـ داران ـ ازنا ۲۲ میلیارد تومان از بودجه سال جاری را به خود اختصاص داده است.
اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره احداث راه آهن اصفهان ـ داران‌ ـ ازنا اظهار داشت: احداث راه آهن این خط پیش‌تر به تصویب رسیده اما اجرای این طرح سال‌ها متوقف بوده است.
وی افزود: بودجه‌ای به مبلغ حدود 6 میلیارد تومان در سال‌های گذشته برای احداث این راه آهن اختصاص داده شده که سند آن موجود است.
نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: براساس جدول بودجه‌ای سال 96 احداث راه آهن اصفهان ـ داران ـ ازنا 22 میلیارد تومان از بودجه سال جاری را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: احداث راه آهن اراک ـ خمین ـ گلپایگان ـ میمه ـ اصفهان بسیار شک و شبهه داشت که باید گفت این راه آهن از بقیه راه آهن‌ها مجزا است، در این راستا راه آهن فریدن به صورت آنتنی به این راه آهن متصل می‌شود.
ترکی تصریح کرد: همچنین خوانسار و گلپایگان به راه آهن اصفهان ـ داران ـ ازنا به صورت آنتنی متصل می‌شوند، در این راستا بودجه اختصاصی دولت مناسب است که امیدواریم با تلاش فراوان این اقدامات به ثمر بنشیند.
وی گفت: با همکاری وزارت راه و شهرسازی به دنبال این موضوع هستیم که با اجرای بحث فاینانس داخلی و اگر امکان داشت فاینانس خارجی، این راه آهن سریع‌تر تکمیل شود، همچنین در برنامه ششم توسعه هم تصویب کردیم که در مناطق محروم تسهیلات خاصی برای پیمان‌کاران قائل شوند تا کارها زودتر به ثمر برسد.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین میاندشت با اشاره به احداث جاده اصفهان-الیگودرز بیان کرد: تا پایان امسال قرار است یک کیلومتر مربع هم از این جاده در شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت باقی نماند، همچنین احداث باند دوم جاده دورود 14 میلیارد تومان مصوبه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار