پرداخت ۱۲۶ میلیارد تومان برای تامین نیازهای بهداشتی مناطق محروم استان اصفهان

مدیر گروه توسعه شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح‌های تحول نظام سلامت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اصفهان بیش از ۱۲۶میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر گروه توسعه شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح‌های تحول نظام سلامت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اصفهان بیش از ۱۲۶میلیارد تومان هزینه شده است.
محسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تامین نیازهای بهداشتی مناطق محروم استان اظهار داشت: تاکنون 15طرح بهداشتی به منظور تامین نیازهای ضروری مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر اصفهان با راه‌اندازی 360 پایگاه سلامت در استان اجرا شده است.
وی افزود: ارائه خدمات نوین سلامت و مراقبت‌های اولیه بهداشتی و درمانی به روستاییان، عشایر و شهرهای کوچک دارای جمعیت زیر 20هزار نفر و ارائه خدمات و مراقبت‌های اولیه بهداشتی، درمانی به حاشیه‌نشینان در 6 شهرستان اصفهان از اقدامات بهداشتی در حال انجام است.
مدیر گروه توسعه شبکه بهداشت و درمان استان اصفهان گفت: خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شهرضا، لنجان و شاهین‌شهر از جمبه شهرهایی هستند که خدمات بهداشتی به آن‌ها ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات نوین سلامت و مراقبت‌های اولیه بهداشتی در شهرهای بیشتر از 20هزار نفر جمعیت از طرح‌هایی است که در این پایگاه‌ها به منظور ارتقای سلامت مردم انجام شده است.
روحانی افزود: ترویج و توسعه خود مراقبتی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر و عوامل خطر، ارتقای سلامت باروری و فرزندآوری، بهبود و اصلاح الگوی تغذیه، ارتقای سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری و درمان مصرف مواد، کنترل بیماری‌های واگیر دار و کاهش رفتارهای پر خطر از دیگر اقدامات انجام شده در این پایگاه‌های سلامت است.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح‌های بهداشتی 274 پزشک با اداره بهداشت استان اصفهان همکاری می‌کنند.
روحانی خاطرنشان کرد: استان اصفهان در رتبه اول تا چهارم ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ساکنان مناطق محروم و حاشیه نشینی قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار