سارقان میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و کشف ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی با اشاره به دستگیری سارقان منازل اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات تخصصی 2 نفر از عاملان وقوع این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: این دو متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سرقت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اموال از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی شده و اموال آنها بازگردانده می‌شود، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و هر 2 سارق برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
سرهنگ خسروی خطاب به شهروندان گفت: وجوه نقد و طلاجات خود را در بانک‌ها و صندوق امانات نگهداری کنید، منزل خود را به تجهیزات پیشگیری از وقوع سرقت مانند دزدگیر، نرده و حفاظ مجهز کنید و در صورت مشاهده پرسه‌زنی افراد مشکوک در اطراف محل زندگیتان موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار