دستگیری ضارب مأمور پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مجروح شدن یکی از مأموران پلیس شهر اصفهان توسط یک توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: ضارب این مأمور در عملیاتی چند ساعته شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مجروح شدن یکی از مأموران پلیس شهر اصفهان توسط یک توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: ضارب این مأمور در عملیاتی چند ساعته شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه عیادت از مأمور پلیس مجروح شده در حادثه درگیری با یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر اظهار کرد: روز گذشته یکی از واحدهای گشتی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر به مخفیگاه وی اعزام می‌شود.

وی افزود: متهم که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت با مقاومت یکی از مأموران مواجه شده و با خودرو، وی را به شدت مجروح می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام شجاعانه این مأمور پلیس باعث دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان مهم و اصلی هروئین شد، گفت: رزمندگان جبهه امنیت با تمام وجود برای ایجاد آرامش جامعه تلاش می‌کنند.

وی، حال عمومی این مأمور پلیس را رضایت‌بخش عنوان کرد و از زحمات تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی و تلاش معاونت بهداد پلیس استان در درمان این مأمور تقدیر و تشکر کرد.

معصوم‌بیگی، وجود نیروهایی مؤمن، ولایی، شجاع، مخلص و فداکار را نعمتی بزرگ برای مجموعه انتظامی استان عنوان کرد و گفت: پلیس اصفهان به چنین نیروهایی افتخار می‌کند و تلاش آنان را در برقراری نظم و آرامش جامعه ارج می‌نهد.

وی، برخورد پلیس با قانون‌شکنان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح محلات را سخت و کوبنده عنوان کرد و اظهار داشت: طرح امنیت محله محور از جمله طرح‌هایی است که با قوت و جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و مأموران پلیس به افراد شرور، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و برهم زنندگان آرامش مردم اجازه عرض اندام نخواهند داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار و گفت وگویی کوتاه با خانواده مأمور مجروح، ضمن دلجویی از صبر و ایثار و از خود گذشتگی آنان در حمایت و پشتیبانی این مأمور پلیس تقدیر کرد و با بیان اینکه بخشی از موفقیت‌های پلیس نتیجه همراهی خانواده‌های مأموران پلیس است، گفت: قطعاً بدون حمایت، همراهی و پشتیبانی همسران و خانواده‌های گرامی نیروهای انتظامی این نیروها نمی‌توانند در انجام مأموریت‌های خود موفق شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار