تجلیل از خبرنگاران شهرستان بویین میاندشت

به گزارش بویین میاندشت امروز ،به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار جلسه‎‏ای با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان بویین میاندشت حسن کیخایی رییس فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. در این جلسه حسن کیخایی رییس فرهنگ وارشاد اسلامی خبرنگاری را شغل پر خطر خواند وگفت:خبرنگاران باید واقع بین،راستگو ،بی طرف و متعهد باشند سپس فرماندار شهرستان نقش خبرنگاران را در رشد و تقویت جامعه موثر دانست .

در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار جلسه‎‏ای با حضور طحانیان زاده فرماندار شهرستان بویین میاندشت حسن کیخایی رییس فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید،ابتدا حسن کیخایی رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان ضمن تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان وگرامی داشت یاد و خاطر شهید صارمی گفت:
همه ما می دانیم خبرنگاری شغل پر خطری است همچنین ابرازداشت: خبرنگاران باید واقع بین،راستگو ،بی طرف و متعهد باشند.

سپس در ادامه فرماندار شهرستان طی سخنانی گفت:
تقویم را که ورق می‎زنیم مناسبت‎های مختلف ملی، مذهبی مثل روز پرستار، کارمند، معلم؛ کارگر، دولت و ... به چشم می‎خورد و۱۷ مرداد نیز روزی به یاد ماندنی برای پاسداشت فعالیت‎های اصحاب و رسانه کشور است.ضمن تبریک به شما عزیزان وگرامیداشت شهادت شهید صارمی که به این مناسبت این روز نامگذاری شد، یاد و خاطره همه شهداء خصوصاً شهدای رسانه را گرامی می‎دارم.

ایشان در ادامه از نقش موثر خبرنگاران در رشد و تقویت جامعه سخن گفت و ابراز داشت :
بعد از کار در معدن سخت ترین کار دنیا خبرنگاری است که هنوز جایگاه واقعی آن درست تعریف نشده و فقط سختی‏‎های آن برای این قشر مانده است.
فرماندار شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:
آنچه که در گذشته شهرستان را از غافله توسعه و پیشرفت دچار عقب ماندگی کرده نگاه‎های تنگ نظرانه محله‎ای و یا جناحی بوده که اجازه نداده فضا برای رشد و توسعه شهرستان فراهم شود.
بنده سعی کرده‌ام فارق از مسائل سیاسی، محله‎ای، قومی و قبیله‎ای مشکلات و مسائل شهرستان رابه حداقل برسانم و بنای کار مابرتعامل فی ما بین کل مجموعه‏‌های مدیران اجرایی شهرستان بود خصوصا امام جمعه محترم، نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و اجازه ندادیم افراد تنگ نظر سوء استفاده کنند و بر همین اساس است که امروز این شهرستان به روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته است. اما این بدان معنا نیست که در شهرستان مشکلی ندارد ما باید عقب ماندگی ۶۰ تا ۷۰ ساله شهرستان را حداقل در یک زمان شش و یا هفت ساله جبران نماییم.

الحمداله طی دو سال گذشته که اینجانب مشغول به کار شده‌ام در شهرستان کارگاه های عمرانی فعالی را در زمینه های مختلف میبینیم.تقریباً نزدیک به ۷۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ از اعتبارات دولتی در شهرستان فعال می‎‏باشد ازجمله:
استخر شنا،فرمانداری،جهاد کشاورزی ،مراکز بهداشتی و درمانی،مجتمع فرهنگی هنر فرهنگ و ارشاد و... و برخی از پروژه ها که از اعتبارات ملی استفاده می کنند از جمله دانشگاه پیام نور،سد بلطاق و قطعه دوم وسوم جاده بویین میاندشت -الیگودرز است .

در حاشیه جلسه خبرنگاران شهرستان مسائل و مشکلات خود را با فرماندار مطرح کردندو سپس در بخش پایانی از زحمات و تلاش اصحاب رسانه در شهرستان تجلیل به عمل آوردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار