نرخ ارایه خدمات باید در واحدها نصب شود

رییس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان، گفت: هر اتحادیه نرخ مشخصی دارد و مشاورین املاک نیز کمیسیون مشخصی دریافت می‌کنند که نرخ آن باید در واحد صنفی نصب شده باشد.

رییس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان، گفت: هر اتحادیه نرخ مشخصی دارد و مشاورین املاک نیز کمیسیون مشخصی دریافت می‌کنند که نرخ آن باید در واحد صنفی نصب شده باشد. جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به نرخ مصوب اتحادیه مشاورین املاک اصفهان برای دریافت دستمزد، اظهار کرد: هر اتحادیه در قبال خدماتی که ارائه می‌کند و یا محصولات تولیدی تعرفه مشخصی دارد که توسط کمیسیون نظارت استان تصویب می‌شود و باید در واحد صنفی نصب شود.
وی در همین رابطه افزود: نرخ مشخصی که برای کمیسیون مشاورین املاک در اصفهان تصویب شده است برای خرید فروش تا سقف 200 میلیون تومان از هر کدام از طرفین -خریدار و فروشنده- نیم درصد است و به ازای مازاد بر آن یک چهارم درصد اضافه بر آن دریافت می‌شود.
رییس اتحادیه مشاورین املاک استان اصفهان درباره کمیسیون مشاورین املاک برای رهن و اجاره نیز خاطر نشان کرد: در اصفهان به ازای هر 1 میلیون تومان رهن 7 هزار و 500 تومان و از هر کدام از طرفین مالک و مستاجر یک چهارم اجاره ماهانه دریافت می‌شود.
جهانگیری در پاسخ به این سوال که در صورت وجود شکایت اتحادیه چگونه به آن رسیدگی خواهد کرد، گفت: تا کنون شکایتی در اصفهان به دلیل نرخ بیش از تعرفه مشخص نداشته‌ایم، اما در صورت مشاهده تخلف مردم می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه در زمان اداری به اتحادیه مراجعه کنند و شکایت خود را ثبت کنند تا اتحادیه به آن رسیدگی کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار