رییس هیأت والیبال :بهرامی‌نیا نمی‌تواند در مورد هیأت والیبال حرف بزند

رییس هیأت والیبال استان اصفهان گفت: در حال حاضر علی بهرامی‌نیا مسئولیتی در تیم رعد پدافند ندارد و نمی‌تواند در مورد هیأت والیبال استان اصفهان صحبت کند.

رییس هیأت والیبال استان اصفهان گفت: در حال حاضر علی بهرامی‌نیا مسئولیتی در تیم رعد پدافند ندارد و نمی‌تواند در مورد هیأت والیبال استان اصفهان صحبت کند.

تیمور باجول در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط تیم والیبال رعد پدافند هوایی برای حضور در لیگ برتر، اظهار کرد: امکانات و شرایط تمرین این تیم را فراهم کرده‌ایم و بازیکنان تمریناتشان را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان قول داده‌اند به ورزش کمک کنند و من هم در این رابطه با آن‌ها صحبت می‌کنم و با توجه به اینکه اعضای شورا به ورزش نیز علاقه‌مند هستند قطعاً به والیبال کمک خواهند کرد. همچنین از ظرفیت سایر بخش‌ها نیز استفاده می‌کنیم تا تیم رعد پدافند از اعتبار والیبال اصفهان دفاع کند.

باجول در پاسخ به اینکه در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود اگر حامی مالی از تیم رعد پدافند برای حضور در لیگ برتر حمایت نکند این تیم در مسابقات لیگ دسته یک شرکت می‌کند، بیان کرد: این‌طور نیست و این مطلب را اشتباه از قول من نوشته‌اند. به هر حال باشگاه رعد پدافند قصد دارد حتماً در مسابقات لیگ برتر شرکت کند و فرصتی برای والیبالیست‌های جوان اصفهان است که خودشان را نشان دهند. هر چند ملی‌پوشان در ۲ تیم پیکان و بانک سرمایه جمع شده‌اند و انگیزه زیادی برای تیم‌های دیگر ایجاد نمی‌شود اما در هر صورت حضور تیم رعد پدافند هوایی می‌تواند ظرفیت خوبی برای والیبال استان اصفهان باشد.

منتقدانی که می‌گفتند چرا اصفهان نماینده لیگ برتری ندارد؛ این گوی و این میدان

وی افزود: راه‌یابی تیم رعد پدافند هوایی به لیگ برتر ظرفیت خوبی برای برخی آقایان والیبال استان اصفهان است و کسانی که دلشان برای والیبال این استان می‌سوزد یا شعار می‌دادند، این گوی و این میدان و باید کمک کنند. پیشکسوتانی که از نبود نماینده اصفهان در لیگ برتر شاکی بودند و دیگرانی که انتقاد می‌کردند بدانند که اکنون ظرفیت آماده است و بیایند در میدان تا ببینم چه کاری می‌خواهند انجام دهند.

نگفتم تیم رعد پدافند به لیگ دسته یک برگردد/ از قول من اشتباه نوشته‌اند

رییس هیأت والیبال استان اصفهان گفت: صحبتی که از من در یکی از روزنامه‌ها چاپ شده مبنی بر اینکه اگر تیم رعد پدافند اسپانسری برای حضور در لیگ برتر پیدا نکند، به لیگ دسته یک برمی‌گردد را اشتباه نوشته‌اند. باشگاه رعد پدافند هوایی قصد دارد به غیر از این تیم که امتیاز حضور در لیگ برتر را به دست آورده، یک تیم هم برای حضور در لیگ دسته یک معرفی کند چراکه با در اختیار داشتن سربازان والیبالیست توانایی حضور در مسابقات لیگ برتر و دسته یک را دارند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کاشان که در مسابقات لیگ دسته یک نماینده دارد برای حضور در مسابقات لیگ برتر نیز اعلام آمادگی کرده اما حضور آنها هنوز قطعی نشده است و امیدوار هستیم با همت هیأت والیبال کاشان شاهد حضور نماینده این شهر در لیگ برتر باشیم.

هیأت استان وظیفه‌ای برای تیمداری در لیگ برتر ندارد

باجول در مورد انتقاد علی بهرامی‌نیا از هیأت والیبال استان اصفهان و اینکه اقدامی برای جذب اسپانسر و حمایت از تیم رعد پدافند برای حضور در لیگ برتر انجام نگرفته است، گفت: در حال حاضر بهرامی‌نیا هیچ مسئولیتی در تیم رعد پدافند ندارد و نمی‌تواند در مورد هیأت والیبال استان اصفهان صحبت کند. بحث ما فعلاً با مدیران باشگاه رعد پدافند هوایی است. هیأت والیبال استان هم وظیفه‌ای برای تیمداری در لیگ برتر ندارد.

وی افزود: وظیفه هیأت استان پشتیبانی از تیم‌های استان در مسابقات لیگ و قهرمانی است که سال گذشته از تیم رعد پدافند پشتیبانی کرده‌ایم و امسال نیز قطعاً این کار را انجام می‌دهیم. بهرامی‌نیا نمی‌تواند در مورد این مباحث اظهار نظر کند و مدیران هستند که می توانند در این رابطه صحبت کنند. در هر صورت ما پیگیر حل مشکل مالی نماینده استان اصفهان برای حضور در لیگ برتر والیبال هستیم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار