محسن یگانه مهمان اصفهانی‌هاست

محسن یگانه، خوانندۀ موسیقی پاپ، سوم شهریور ماه برای اجرای کنسرت به تالار رودکی اصفهان می آید.

محسن یگانه مهمان اصفهانی‌هاست

محسن یگانه، خوانندۀ موسیقی پاپ، سوم شهریور ماه برای اجرای کنسرت به تالار رودکی اصفهان می آید.

به گزارش ایمنا، محسن یگانه، خوانندۀ پاپ ایرانی متولد سال ۱۳۶۴ در شهر گنبد کاووس است. پدر او محمد رضا یگانه، یکی از شهیدان دفاع مقدس است و مادرش نیز در دانشگاه تدریس می کند. وی نواختن ساز گیتار را بدون استاد شروع کرد و مخالفت خانواده با پیگیری موسیقی موجب این شد که فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند و به تنهایی به نواختن گیتار ادامه دهد، تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که توانست خود این ساز را آموزش دهد. یگانه، تحصیل در رشتۀ مهندسی صنایع را به خاطر ادامۀ فعالیت های موسیقی رها کرد و اولین آهنگ خود را با نام «نشکن دلمو» با همکاری محسن چاوشی ساخت و منتشر کرد.

اولین آلبوم او با نام «سال کبیسه» نیز به صورت زیر زمینی منتشر شد و بعد از این آلبوم، یگانه فعالیت خود را با انتشار تک آهنگ ادامه داد. وی چندین سال به عنوان خوانندۀ غیر مجاز شناخته می‌شد تا این که بعد از مدتی تصمیم به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت و سرانجام در سال ۱۳۸۷ آلبوم «نفس های بی هدف» را با مجوز منتشر کرد. آلبومی که خیلی‌ها آن را به دلیل داشتن ۷ ترانه تکراری و از قبل شنیده شده، شکستی برای محسن یگانه می‌دانستند با این وجود، این آلبوم فروش موفقی داشت. آلبوم دوم او با نام «رگ خواب» در مرداد ۱۳۸۹ وارد بازار شد و ترانۀ «سکوت» آن بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان محبوب‌ترین آهنگ سال ۱۳۸۹ شناخته شد. سومین آلبوم یگانه به نام «حباب» در مهر ۱۳۹۱ با ۱۴ قطعه وارد بازار موسیقی شد و «نگاه» نام دیگر آلبوم این هنرمند است.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خواننده می توانند با تهیۀ بلیط از سایت ملی کنسرت، جمعه سوم شهریور ماه به تالار رودکی اصفهان مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار