فوت ناشی از تصادفات در اصفهان شش درصد کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: فوت ناشی از حوادث ترافیکی در استان اصفهان در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: فوت ناشی از حوادث ترافیکی در استان اصفهان در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در چهار ماهه سال جاری ۳۵۵ نفر بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را در سطح استان اصفهان از دست دادند، اظهار داشت: با توجه به آمار ۳۸۱ نفری فوتی‌های تصادف استان اصفهان در سال گذشته این آمار با کاهش شش درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال ۷۷ نفر از کشته‌شدگان تصادفات زن و ۲۷۸ نفر مرد بوده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۹۵ نفر در حوادث برون شهری، ۱۴۹ نفر در حوادث درون شهری، شش نفر در جاده‌های روستایی و دو نفر در جاده‌های خارج از استان جان خود را از دست داده‌اند.

سه نفر بر اثر قرص برنج در اصفهان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین در خصوص مرگ ناشی از مصرف قرص برنج در استان اصفهان افزود: در سال جاری تاکنون سه نفر در استان اصفهان به این علت جان خود را از دست دادند که آمار موجود با آمار سال گذشته تغییری نداشته است.

وی تصریح کرد: دو نفر از فوت شدگان قرص برنج در استان مرد و یک نفر زن بوده‌ است.

سلیمانی‌پور در ادامه با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز ابراز داشت: در چهار ماهه امسال ۲۴ نفر در استان اصفهان به دلیل حوادث کار جان خود را از دست دادند که همه این افراد نیز مرد بودند.

وی تعداد فوتی‌های حوادث کار سال گذشته را ۳۹ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار در مقایسه با آمار سال جاری ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سقوط از بلندی و برخورد با جسم سنگین درصدر علت فوت ناشی از حوادث کار در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان سقوط از بلندی و برخورد با جسم سنگین را در صدر علت فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته موارد ایمنی در کارگاه‌ها بیش از گذشته رعایت شده است.

وی در خصوص مصدومین ناشی از حوادث کاری استان اصفهان در چهار ماه امسال نیز ابراز داشت: در این مدت آمار مصدومان ناشی از حوادث کار ۸۵۳ مورد شامل ۴۱ زن و ۸۱۲ مرد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۹۹ نفر شامل ۳۲ زن و ۹۶۷ مرد بوده، ۱۴.۶ درصد کاهش داشته است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار