واگذاری ۹۵۴ انشعاب رایگان گاز برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری ۹۵۴ انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری ۹۵۴ انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: در سال گذشته 311 مددجوی کمیته امداد و 643 مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند.
وی تسهیلات رایگان این تعداد مددجو را رقمی بالغ بر 2 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس بند "د تبصره 16 قانون بودجه سال 95 " در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند و این شرکت توانسته است درسال گذشته 954 مددجو را تحت پوشش مصرف کنندگان گاز طبیعی قرار دهد.
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: در جهت تکریم خانواده معظم شهدا نیز سال گذشته بیش از، 492 اشتراک به مبلغ 137 میلیون و 424 هزار ریال به این عزیزان اختصاص یافته است. همچنین امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد و اماکن مذهبی با هزینه یک میلیارد و 155میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.
علوی تصریح کرد: در جهت تداوم این حمایت‌ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان انشعاب گاز برخوردار خواهند شد که مددجویان می‌توانند با مراجعه به ادارات در سطح استان از این معافیت استفاده کنند.
وی از پرداخت به‌موقع گازبهای مصرفی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در سطح استان که نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است تشکر کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار