افتتاح 48 طرح عمرانی درهفته دولت در اردستان

فرماندار اردستان گفت: 48 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال در بخش های مختلف در هفته دولت افتتاح می شود.

ایسنا: فرماندار اردستان گفت: 48 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد ریال در بخش های مختلف در هفته دولت افتتاح می شود.
علیرضا غیور با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی که به نوعی مجری سیاست های دولت هستند باید در این هفته دستاوردهای خود را اعلام کنند.
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر از چهره ها و معیارهای مهم انقلاب هستند و امیدواریم همانند آنها در خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم و بتوانیم آنها را الگوی خود در خدمت نیز قرار دهیم.
فرماندار شهرستان تاکید کرد: باید شاهد یک زبان مشترک برای پیشبرد توسعه کشور و شهرمان باشیم و مسئولان و مدیران بتوانند در راه توسعه و پیشرفت کشور همدل و در این راه تلاش کنند.
غیور تصریح کرد: 48 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 153 میلیارد ریال در بخش های مختلف شامل درمانگاه تخصصی، بهداشت شماره یک اردستان و تعدادی طرح تولیدی افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه در طول هفته دولت طرح های عمرانی و فرهنگی زیادی در شهرستان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: شهرستان درهفته دولت میزبان یکی از مسئولان ارشد استانی خواهد بود و این طرح ها با حضور وی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار