سرپرست شهرداری کاشان معرفی شد

آیین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان صبح امروز در فرمانداری کاشان با حضور ۹ عضو شورا برگزار شد و اعضای هیأت رئیسه بارأی گیری انتخاب شدند.

اصفهان امروز: آیین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان صبح امروز در فرمانداری کاشان با حضور ۹ عضو شورا برگزار شد و اعضای هیأت رئیسه بارأی گیری انتخاب شدند.

در آغاز پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان و پس از تحلیف در فرمانداری، اعضای هیأت رئیسه بارأی گیری بین ۹ عضو شورا انتخاب شدند.

در این رأی‌گیری علی رسول‌زاده به‌عنوان رئیس پنجمین دوره شورا، حسینعلی وکیل به سمت نایب‌رئیس، مجید شمس خزانه‌دار، معرفی شدند. در ادامه رأی‌گیری دوره پنجم شورای اسلامی شهر کاشان مصطفی کردمیل و علیرضا پور عسگری نیز سمت منشی اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است اعضای شورا پس از انتخاب هیأت رئیسه، برای تعیین شهردار کاشان راهی ساختمان شورا شدند و طی آیینی با حضور جمعی از مدیران شهرداری کاشان بهروز گرانمایه به‌عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

در این آیین که پس از مراسم تحلیف شورای پنجم شهر کاشان برگزار شد، علی رسول‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با گرامیداشت خدمات شهردار و شورای شهر سابق اظهار کرد: روز نخستی بود که شورای شهر در فرمانداری تشکیل و سرپرست کاشان تعیین شد.

وی بابیان اینکه مهندس گرانمایه شرایط منتخب شدن به‌عنوان سرپرست را دارا است، گفت: هم‌افزایی و همدلی و همکاری در جهت سرافرازی نظام و هموار کردن راه زندگی برای شهروندان و پایبند بودن به اسلام روشی است که ما باید آن را الگوی خود قرار دهیم.

رسول‌زاده با اشاره به اینکه شورای شهر و شهردار نباید سیاسی‌کاری کنند، تصریح کرد: نگاه درست و کارشناسی و علمی به مسائل و الگوبرداری از کلان‌شهرها می‌تواند کاشان را به جایگاه شایسته خود برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تأکید کرد: امروز باید با جریانات و مسائل منطقی برخورد کرد و همدلی و مدیریت بر هزینه‌ها بالاترین اهمیت را داراست.

رسول‌زاده گفت: تأمین بودجه شهرداری از شهروندان است پس باید به‌درستی و طبق قانون هزینه‌ها مدیریت شود.

وی با تأکید بر اینکه گزارش عملکرد شهرداری برای شفاف‌سازی بسیار با اهمیت است، بیان کرد: شفاف‌سازی و ارائه فعالیت‌های شهرداری به مردم باید به‌صورت شش‌ماهه صورت بپذیرد. وی افزود: مدیریت با عدم اعتماد مدیریتی منسوخ است و تمام پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با سرعتی بیش‌تر از پیش دنبال خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار