نخستین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز شد

نخستین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز با حضور مسؤولان شهری و استانی آغاز به کار کرد.

نخستین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز با حضور مسؤولان شهری و استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نخستین جلسه علنی دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز با حضور استاندار، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین اصحاب رسانه در تالار شورای ساختمان مرکزی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد.

به گفته فتح‌اله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تعیین سرپرست برای شهرداری تا زمانی که حکم شهردار از طریق وزارت کشور و وزیر کشور صادر شود نیز در دستور کار نخستین جلسه دوره جدید شورای اسلامی شهر اصفهان است.

وی همچنین افزوده است: بررسی وضعیت کمیسیون‌های نظارتی مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان، بررسی وضعیت نمایندگان شورا در کمیسیون‌های ماده 100 و تشکیل کمیسیون‌های دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله موارد دیگری است که در دستور کار نخستین جلسات شورا قرار خواهد داشت؛ لوایحی که از دوره قبلی شورای اسلامی شهر اصفهان به کمیسیون‌ها ارجاع داده شده باشند دیگر در دستور کار شورای دوره جدید نخواهد بود اما لوایحی که نیازمند ارسال به کمیسیون‌ها باشد بعد از تشکیل کمیسیون‌ها در جلسات اولیه شورا مطرح خواهد شد.

به گزارش فارس، مطابق قوانین، نخستین دستور کار دور جدید شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شهردار است که به طور رسمی برای افرادی که برای شهردار مشخص شده‌اند رأی‌گیری صورت گرفته و شهردار اصفهان روز شنبه 4 شهریورماه رسماً انتخاب می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار