درگیری آسیایی و ملال داخلی

به موازات مشغله آسیایی چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان، 12 تیم دیگر لیگ برتری به ناچار باید تعطیلاتی 2 هفته‌ای را سر کنند.

درگیری آسیایی و ملال داخلی

به گزارش ایمنا، برگزاری 2 دور ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در 2 هفته پیاپی باعث شد تا بین هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم لیگ برتر وقفه‌ای 2 هفته‌ای بیفتد. به این ترتیب، مصادف با روزهایی که چهار نماینده آسیایی ایران به شدت درگیر مسابقات لیگ قهرمانان هستند 12 تیم دیگر لیگ برتری روزهای ملال‌آوری را پشت سر می‌گذارند.
برای مثال، در حالی که ذوب‌آهن در این فاصله 2 دیدار حساس آسیایی در برنامه دارد، بین 2 مسابقه رسمی همشهری غایب این تیم در لیگ قهرمانان 17 روز فاصله افتاده است.
البته تیم‌های لیگ برتری به هیچ‌وجه با این شرایط بیگانه نیستند زیرا پیشتر به واسطه برپایی اردوهای بلندمدت تیم ملی چه در فصل جاری و چه در فصول قبلی وقفه‌های به مراتب طولانی‌تری را پشت سر گذاشته‌اند.
تفاوت تنها در این است که وقفه‌های قبلی به خواست کارلوس کی‌روش در مسابقات ایجاد می‌شد و البته بخش کوچکی از آن هم با روزهای فیفا همپوشانی داشت اما تعطیلی جدید به واسطه تقویم AFC و برگزاری رقابت‌های باشگاهی بین‌المللی به مسابقات لیگ برتر تحمیل شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار