اخوان: برنامه‌ای برای بازی تدارکاتی نداریم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تا برگزاری دیدار در جام حذفی و آغاز دوباره لیگ برتر بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند و در حال حاضر برنامه‌ای برای برگزاری بازی تدارکاتی نداریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تا برگزاری دیدار در جام حذفی و آغاز دوباره لیگ برتر بازیکنان به تمرینات خود ادامه می‌دهند و در حال حاضر برنامه‌ای برای برگزاری بازی تدارکاتی نداریم.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد برنامه تیم فوتبال سپاهان در تعطیلات لیگ برتر، اظهار کرد: سپاهان پس از از آخرین بازی خود در هفته پنجم لیگ برتر مقابل سپیدرود که با نتیجه تساوی به پایان رسید به استراحت یک هفته‌ای رفت.

وی ادامه داد: تمرینات تیم از بعدازظهر روز دوشنبه ۶ شهریورماه دوباره آغاز می‌شود. به جز بازیکنان خارجی سپاهان که در مدت زمان استراحت تیم در اصفهان مانده بودند و تمرینات خود را انجام می‌دادند، سایر بازیکنان استراحت یک هفته‌ای داشته‌اند.

اخوان در مورد اینکه آیا سپاهان تا پیش از برگزاری دیدار خود در جام حذفی و هفته ششم لیگ برتر بازی تدارکاتی برگزار می‌کند یا خیر، بیان کرد: لیگ برتر تا ۲۳ شهریورماه تعطیل است و در این مدت هنوز برنامه‌ای برای برگزاری بازی تدارکاتی در نظر نداریم و باید ببینیم کرانچار چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت و هنوز چیزی مشخص نیست. اگر کرانچار برگزاری بازی تدارکاتی را صلاح دانست برگزار می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه در مرحله سوم جام حذفی باشگاه‌های کشور سپاهان میزبان نفت آبادان است، خاطرنشان کرد: هنوز تاریخ دقیق برگزاری این بازی رسماً اعلام نشده اما در یکی از روزهای ۱۶ یا ۱۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی در مورد حواشی دیدار مقابل سپیدرود در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اذعان کرد: این دیدار حواشی خاصی نداشته است. ما که در زمین هستیم و با تماشاچیان فاصله زیادی نداریم چیزی نشنیده‌ایم.

اخوان در پاسخ به اینکه از رسانه‌ها هم در مورد حواشی حین و بعد از بازی با سپیدرود چیزی به گوشتان نرسیده است، گفت: به رسانه‌ها توجهی نمی‌کنم و پیگیر اخبار نیستم و تمام تمرکز و توجهم به تیم است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: من نه فرار می‌کنم و نه از جواب دادن طفره می‌روم اما خبرها را نمی‌خوانم چون می‌دانم ۹۰ درصد اخبار حاشیه است. اگر در مورد حواشی بازی مقابل سپیدرود چیزی می‌دانستم خیلی راحت و صریح حرف می‌زدم.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار