حرکت قطار مسافری زاهدان- اصفهان از چهارشنبه

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار مسافری اصفهان- یزد -کرمان- زاهدان همزمان با هفته دولت خبر داد.

معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی قطار مسافری اصفهان- یزد -کرمان- زاهدان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، میرحسن موسوی گفت: طبق برنامه قطار زاهدان - اصفهان چهارشنبه هشتم شهریور ۹۶ همزمان با هفته دولت راه‌اندازی می‌شود و سیر خود را در این مسیر آغاز می کند.

وی افزود: این قطار دارای واگن های چهار تخته درجه یک بوده و در حال حاضر هفته ای یکبار در این مسیر رفت و آمد خواهد کرد و در مسیر خود پس از حرکت از زاهدان از شهرهای کرمان و یزد عبور می کند که برای مردم ساکن در این شهرها نیز سهمیه خاصی پیش‌بینی شده است.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در صورت استقبال هموطنان از قطار مسافری زاهدان - اصفهان تعداد سیر آن در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

موسوی اظهارداشت: متقاضیان سفر با قطار زاهدان - کرمان - یزد - اصفهان و بالعکس از امروز ( چهارم شهریور) می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش مجاز بلیت قطار و یا سایت راه‌آهن نسبت به خرید بلیت های مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتن است طبق قانون برنامه ششم توسعه قرار است در پایان این برنامه سهم حمل و نقل ریلی کشور در جابه جایی بار در کشور به ۳۰ درصد و حمل مسافر به ۲۰ درصد افزایش یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار