اسماعیل‌پور: امتیازات از دست رفته در ادامه لیگ جبران می‌شود

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با برتری دوباره گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید تا نماینده فوتسال اصفهان همچنان در تعقیب تیم مس سونگون باشد. برای گیتی‌پسند عباسی، حسن‌زاده، جابری هر کدام یک گل در نیمه نخست و زارع و عروجی در نیمه دوم گلزنی کردند، تک‌گل آتلیه طهران قم را نیز نعمتیان به ثمر رساند...

همشهری: هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با برتری دوباره گیتی‌پسند اصفهان به پایان رسید تا نماینده فوتسال اصفهان همچنان در تعقیب تیم مس سونگون باشد. برای گیتی‌پسند عباسی، حسن‌زاده، جابری هر کدام یک گل در نیمه نخست و زارع و عروجی در نیمه دوم گلزنی کردند، تک‌گل آتلیه طهران قم را نیز نعمتیان به ثمر رساند. در بین بازیکنان گیتی‌پسند احمد اسماعیل‌پور بازیکن ملی‌پوش این تیم نمایش خوبی داشت و بارها با پاس‌های دقیق خودش همبازیانش را در موقعیت گلزنی قرار داد. اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با همشهری در مورد این بازی و شرایط گیتی‌پسند صحبت کرد.

  • در مورد بازی قبلی مقابل آتلیه طهران بگویید، انتظار چنین برد پرگلی را داشتید؟
برای پیروزی به زمین رفتیم و می‌دانستیم باید از همان ابتدا محکم بازی کنیم. از روی یک بدشانسی در همان دقایق ابتدایی بازی گل دریافت کردیم، اما بلافاصله به بازی برگشتیم و توانستیم روند بازی را به سود خود تغییر دهیم و پس از تساوی به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. بعد از جام باشگاه‌های آسیا کمی با مشکل روبه‌رو بودیم، چراکه طی 20 روز 8 بازی سنگین داشتیم و خوشبختانه در این مدت روز به روز روند بهتری داشتیم.
  • ولی تیم حریف هم آنچنان خطرناک نبود و به نظر یکی از راحت‌ترین بردهای گیتی‌پسند در لیگ امسال رقم خورد، موافق هستید؟
آنها تیمی قابل احترام بودند، ولی فکر می‌کنم تیم ما هم بسیار خوب بازی کرد. تیم آتلیه عملکرد خیلی خوبی داشت و تیمی است که روی حرکات انفرادی بسیار تأکید دارد و نفرات مقابل را خوب برمی‌داشتند و با موقعیت‌های یک در مقابل یک برای بچه‌های ما خطرساز می‌شدند که خوشبختانه تیم ما از پس این حرکات برآمد و 3 امتیاز بازی را کسب کرد.
  • فکر می‌کنید تیم گیتی‌پسند در جدول رده‌بندی امکان رسیدن به تیم مس سونگون را دارد؟
هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده است واز ابتدای لیگ از 9 بازی 5 بازی بیرون از خانه داشتیم، 2 تساوی و پیروزی‌هایی که داشتیم نشان می‌دهد نتیجه بدی نگرفته‌ایم و خوب بازی کردیم. امیدواریم بتوانیم بازی‌های پیش ‌رو را با پیروزی به اتمام برسانیم. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم.
  • البته هنوز گیتی‌پسند چند بازی بسیار سخت در پیش رو دارد، فکر می‌کنید در پایان لیگ چه نتیجه‌ای کسب کنید؟
بازیکنان تیم ما کم‌تجربه نیستند برای ما مهم نیست با چه رقیبی بازی می‌کنیم، مهم کسب امتیازات لازم برای رسیدن به قهرمانی پایان فصل و دفاع از عنوان قهرمانی است که امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.
  • اردوهای تیم ملی که مشکلی برای بازیکنان ایجاد نمی‌کند؟
قبل از این اردوهای خوبی داشتیم و از نظر تاکتیکی و بدنی در وضعیت خوبی هستیم. فکر می‌کنم کادر تیم ملی این هفته 14 نفر نهایی را معرفی کند امیدوارم در بین لیست نهایی باشم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار