برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان خمینی شهر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با حضور فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر، اعضا و کارشناسان شورا برگزار و گزارش از برنامه های آموزش و پرورش مطرح و برنامه هایی پیش بینی شده ارائه شد.

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان خمینی شهر

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر با حضور فرماندار، شهرداران و اعضای شورای شهر، اعضا و کارشناسان شورا برگزار و گزارش از برنامه های آموزش و پرورش مطرح و برنامه هایی پیش بینی شده ارائه شد .

رضوانی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: سال۹۵ ستاد نوروزی شهرستان خمینی شهر در بین ۳۰شهر استان اصفهان رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و نیازمند تلاش و پیشرفت در این زمینه است تا گردشگران و مسافران نوروزی بیشتری به این خطه جذب شوند .

فرماندار با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال در آموزش و پرورش حرکت بسیار خوبی انجام شد که منجر به افتتاح ۲مرکز آموزشی و سلامت برای دانش آموزان و کلنگ زنی ساخت و بازسازی ۵مدرسه که از جذب کمک های خیران در خمینی شهر شد، گفت: باید قدردان مردم ولایتمدار شهرستان خمینی شهر باشیم که در روز ۲۲بهمن با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند و حضوری باشکوه داشتند که باعث بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی ایران است .

احمد رضوانی با بیان اینکه این مردم باوجود مسائل و مشکلاتی که دیده می شود بازهم در عرصه های مختلف حضور و مشارکت دارند، افزود: یاد و خاطره ۲۳۰۰شهید شهرستان خمینی شهر را گرامی میداریم که برای نکوداشت آنان روز یکم اسفند به روز حماسه و ایثار مردم شهر درچه و پنجم اسفند روز حماسه و ایثار شهر خمینی شهر نامگذاری شد .

وی اضافه کرد: سال گذشته ستاد نوروزی شهرستان خمینی شهر در بین ۳۰شهر استان اصفهان رتبه پنجم را به خود اختصاص داد و نیازمند تلاش و پیشرفت در این زمینه است تا گردشگران و مسافران نوروزی بیشتری به این خطه جذب شوند .

رضوانی با اشاره به اینکه در آستانه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا هستیم که اقدامات اولیه آغاز شده، تصریح کرد: خدماتی که نظام در ۳۸سال گذشته انجام داده چشمگیر است، دولت ها پس از مدتی در حال تغییر هستند اما جای سوال است که چرا در آستانه انتخابات هر سخنرانی به خود اجازه می دهد برخی از خدمات نظام را زیر سوال ببرد و با تخریب دولت، نظام را زیر سوال می برند، مسوولان دولت و نظام خدمات بسیاری را به مردم ارائه می دهند و مسوولان شهرستان خمینی شهر سعی دارند با آرامش و مدیریت کردن موقعیات های گوناگون، فعالیت و پیشرفت در منطقه به وجود آورند .

وی اظهار کرد: برخی از سخنرانان با تخریب مهره های نظام و انقلاب با انگیزه های سیاسی به دنبال بهره برداری هایی هستند، انتقاد سازنده در جهت کمک به حل مشکلات بسیار نیاز است و امیدوار هستیم دلسوزان نظام به احترام شهدا و خانواده های آنان به خواسته و نظر ملت احترام گذارند و همه باید بدانیم که مردم تصمیم گیر هستند .

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در ادامه با بیان اینکه در آموزش و پرورش تلاش می کنیم که از سیاسی کاری جلوگیری شود و از همه ظرفیت ها و پتانسیل موجود استفاده خوبی شود، گفت: آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر املاک بسیاری را در سطح شهر در اختیار دارد که برخی از آن ها در تصرف است و دنبال هستیم که این املاک و زمین ها از تصرف خارج شود و به چرخه مدیریتی آموزش و پرورش بازگردد .

محمود بدیهی افزود: آموزش و پرورش در دریافت سند رتبه اول را دارد و به دنبال سنددار کردن املاک این مجموعه است تا از تجاوز به این املاک جلوگیری شود .

وی اضافه کرد: در محلات جوی آباد قدیم و جدید، منظریه و هفتصددستگاه تراکم بسیار بالای دانش آموز وجود دارد که نیاز به احداث مدارس بیشتر در این مناطق است و باید خیران مدرسه ساز را برای احداث مدارس در سطح شهرستان ترغیب نمود.

بدیهی اظهار کرد: باید به کمک مسوولان شهرستان و خیران خمینی شهر انقلاب و تحولی عظیم در شب عید در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت داشته باشیم و اجازه ندهیم خانواده محرومی در خرید پوشاک شب عید فرزندان و دانش آموزان خود با مشکل روبرو شود .

مسوول اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش ادامه داد: جلسات پشتیبانی اسکان مسافران برگزار و هماهنگی لازم با مدارس اسکان دهنده انجام شده است .

مشفق افزود: آموزش و پرورش آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را در ۳ستاد اسکان بختیاردشت، نعمت بخش و تیرانچی است که مسافران را پذیرش و به نقاط اسکان دهنده هدایت و راهنمایی می کنند .

وی با بیان اینکه۵۰مدرسه مناسب برای اسکان در حال آماده سازی هستند، اعلام کرد: ۵مدرسه با ۳۰کلاس که در گروه الف جای گرفته و در هر کلاس امکاناتی نظیر فرش، پتو، تلویزیون، یخچال انتخاب شده، ۴۵مدرسه نیز در گروه ب قرار دارد که امکاناتی مانند فرش و پتو در هر کلاس وجود دارد و یخچال و تلویزیون به صورت مشترک برای مسافران در سالن های مدارس پیش بینی شده است .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار