۵۸۵ هزار تن محصول از ذوب آهن صادر شد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن با اشاره به افزایش صادرات ذوب آهن نسبت به دو سال گذشته، گفت: ۵۸۵ هزار تن محصول از ذوب آهن صادر شد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن با اشاره به افزایش صادرات ذوب آهن نسبت به دو سال گذشته، گفت: ۵۸۵ هزار تن محصول از ذوب آهن صادر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، احمد صادقی عصر امروز در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صادرات کارخانه ذوب آهن اظهار داشت: در دو سال گذشته افزایش صادرات را نسبت به سال 94 شاهد بودیم، این در حالی است که پیش از این صادرات به کشورهای عراق و افغانستان صورت می‌گرفت اما هم اکنون به کشورهای عمان، به مقدار 175 هزار تن، به کشور امارات به مقدار 109 هزار تن، به افغانستان به مقدار 81 هزار تن و به کشور تایلند نیز 68 هزار تن صادرات محصول داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه جمع صادرات ما به 585 هزار تن می‌رسد، گفت: در 5 ماهه سال 96، 80 درصد برنامه‌های ما محقق شده است.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن با بیان اینکه هزینه تولید تمام شده را پایین آورده‌ایم، افزود: به این ترتیب از 1878 تومان به 1250 تومان هزینه تولید تمام شده را کاهش داده‌ایم و صرفه جویی خوبی در این بخش انجام گرفته است.
استاندار اصفهان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات ذوب آهن باید بسته‌ای ارائه و تمام نکات آن از منظرهای مختلف ارائه شود.
رسول زرگرپور گفت: این بسته باید توسط وزارت صنعت، کار و اقتصاد بررسی گردد. ما نیز نگران ذوب آهن و مشکلات کارگران این مجموعه هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار