41 درصد کارمندان اصفهانی خانم هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: از مجموع کارمندان استان اصفهان 59 درصد کارکنان مرد و 41 درصد خانم هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: از مجموع کارمندان استان اصفهان 59 درصد کارکنان مرد و 41 درصد خانم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی صبح امروز در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: بنا بر آمار اکثر کارمندان استان اصفهان در ایفای نقش خود مؤثر بوده اند و با دریافت حداقل حق حقوق در مقام پاسخگویی جامعه بر امده اند، بسیاری از کارمندان می توانند در بسترهای دیگر فعالیت کرده و شرایط و امکانات بیشتری را برای خود داشته باشند اما برای خدمت به مردم حاضر به

وی افزود: 1000 شهید کارمند را در اصفهان تقدیم انقلاب کرده ایم، استانی که در همه زمینه ها به ویژه ایثار و شهادت پیشتاز بوده و خوشحالیم امسال برای چهارمین دوره یادواره شهدای کارمند استان با همکاری بنیاد شهید و شورای هماهنگی تبلیغات برگزار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان ادامه داد: در طول سال هم باید برای گرامیداشت شهدا هم برنامه داشته باشیم و بنا بر تصمیم گرفته شده قرار است دبیرخانه این یادواره به صورت دائمی ایجاد شود، امیدواریم با مشارکت دستگاه های مختلف برنامه های دیگری که در این حوزه برنامه شده در راستا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گیرد.

سیستانی با اشاره به مدرک تحصیلی کارمندان دولت در اصفهان عنوان کرد: 4000 نفر کارشناسی، 600 فوق دیپلم، 2300 دیپلم، 1200 زیر دیپلم، 1100 کارشناسی ارشد و 700 نفر با مدرک دکترا در ادارات استان فعالیت دارند؛ از مجموع این تعداد 59 درصد کارکنان مرد و 41 درصد خانم هستند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که ویژگی‌های یک خدمت گذار خوب و متعهد که به پایبند به‌نظام جمهوری اسلامی است با رعایت اصل پیگیری و مداومت، اصل انضباط کاری و بردباری و صبر و خوش‌اخلاقی، اصل مهرورزی، اصل مسئولیت‌پذیری، اصل پرهیز از خودکامگی در دستور کار همه کارمندان و مدیران قرار بگیرد، این مهم با انتخاب مدیرانی که پایبند به حفظ اصول اخلاقی هستند محقق خواهد شد.

معاون استاندار خدمات ارائه‌شده را نتیجه لطف الهی و کارآمدی کارکنان و دستگاه‌ها دانست و عنوان کرد: دولت تدبیر و امید توانست در چهارساله گذشته اثرات خوبی بگذارد و علیرغم مشکلات اقتصادی آرامش در بازار حاکم بود؛ ازلحاظ نظامی و سیاسی آرام‌ترین کشور منطقه بودیم و این در سایه ولایت و به تدبیر دولت یازدهم محقق شد.

وی با اعلام این‌که استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه پیشرفت بوده تصریح کرد: استاندار اصفهان با ارائه چند هدف مشخص خدمت را آغاز کرد و به بخش زیادی از این اهداف رسیدیم، در ارتباط با آلودگی هوا، تکمیل مصلا و ورزشگاه نقش‌جهان مشکلات را حل کردیم، در طرح جامع مبارزه با آلودگی هوا نتایج خوبی حاصل شد، در حوزه سلامت و بهداشت جامعه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

معاون استاندار در پایان گفت: مشکلات متعددی در عرصه اجتماعی وجود داشت که با هماهنگی همه ارگان‌های مربوطه توفیق خوبی نصیب ما شده است، نظام جمهوری اسلامی با مدیران متخصص خود توفیقات بیشتری حاصل خواهد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار